Musikärfettawesomeja

0kommentarer

Hej & hallå! Idag har jag varit i skolan och det har varit en helt okej dag, skrattat mycket! På sista lektionen skulle vi ha haft en vikarie men han kom en halvtimme sent så alla drog, förutom jag som skulle med bussen halv fyra. Han kom iallafall och jag & Bahjo satt o jobbade med honom och snackade lite om musik å sådära. Väldigt soft! Just nu sitter jag och kikar runt på DJ kurser och lyssnar på musik! :) Just nu lyssnar jag på Limbo - Daddy Yankee, riktigt soft låt. Sitter även och leker runt lite i garage band men det går inte riktigt som jag tänkt.. -.- 
Struntsamma! Imorgon är jag iallafall ledig och det ska bli så fruktansvärt skönt! Sovmorgon och sedan stan eller erikslund hehe! :D Uppdaterar när jag känner för det. Kram :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej