Hm..

0kommentarer

Hej! 
Ja, jag är tillbaka! För nu iallafall :) Har fått sådan sjuk ångest på sistone ang. min blogg.. Viiill verkligen blogga! Tycker det är kul och kreativt. Så ja vill får väl se vart det kan leda denna gång! Mycket som händer just nu, humörsvängningar hit och dit.. Men när jag får gå på jullov tror jag nog att det blir mycket bättre! Väldigt mycket i skolan som händer för tillfället. Riskerar att inte få betyg i ett antal ämnen och sådära. Men jag ska fixa detta! :D Just för tillfället ligger jag i sängen och lyssnar på "Turn Around". Har varit i skolan till tre idag, och faktiskt knappt kommit försent alls! *Happy girl* Har haft SO prov, vilket jag trodde skulle vara BETYLIGT SVÅRARE! Men det gick bra! :) Sen träffade jag två vänner som jag hade sjukt trevligt och roligt med! Skönt att vissa kan få en att le iallafall! :D Nu ska jag ta och kika runt en stund, sen ska jag väl sova. Har haft vääärldens huvudvärk idag... Uschusch. Men ha det så bra, så uppdaterar jag inom kort tid ;) /M 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej