Ska du säga! :*

1kommentarer

Halloj på er! Blev hemma en dag till pga vissa skäl, men eftersom jag inte mår lika dåligt så orkade jag faktiskt fixa mig! :) Så jag slog på lite musik och ställde mig framför spegeln, drog fram mitt smink och gjorde faktiskt en ganska bra sminkning vad jag tycker själv!! =) Men ja, alla har ju olika åsikter, sen om jag bryr mig om vad andra tycker är ju en annan femma ;) Hehe.. Såhär såg det ut ungefär där mitt smink låg framme (glömde pudret på bilden):
 
Nej men nu sitter jag iallafall här och skriver, ska snart börja leka lite med min "nya" header och se vad jag kan trolla fram! Har ni en bra bakgrundsdesign? Kontakta gärna mig! Kommentera här nedan eller skicka ett mejl till [email protected] . Fick en fin kommentar av min älskade vän Emilia också :*
 
Hihi ska du säga hottie ;) Här kan ni kika in på hennes blogg: http://emsderqvist.blogg.se/ , hon har precis startat upp den efter den senaste hon hade! Men hjälp henne få läsare
 
Nej men nu ska jag fortsätta kika runt lite och sådär :) Så ha det bra!
Chiiiiaoo!
 

1 kommentarer

Emilia Söderqvist

06 Feb 2013 15:39

GUUD så gullig du är älskling! haha såg att du hade länkat fan va gullig! <333 :**

Svar: Det är du som är gullig hjärtat :* <3333
Malin Pattinson

Kommentera

Publiceras ej