Ledsen, men denna tjej stannar ovanför ytan!

1kommentarer

Ni tror på allvar att ni kan trycka ner mig under ytan. Ledsen, men det kan ni glömma. Ni har förändrat mig så in åt helvete, det är ni som har gjort att jag inte ens känner igen mig själv längre. Men jag tänker inte stå som någon jävla staty och ta emot all jävla skit ni skickar på mig. Glöm och dröm. Och Du.. Du, Du, Du.. Kallar mig saker hit å dit.. Du säger att Jag sårar Dig men du sårar bara dig själv. Och har du by the way tänkt någonting på hur jag känner mig? Antagligen inte. Men spela roll, gör vafaaaan du vill. Gör det! För vet du vad? Nästa gång du sårar mig, ja då kan du försvinna. Då vill jag inte ha något med dig och göra. Och jag vet att den dagen snart kommer komma. Varför går jag alltid tillbaka till killar som behandlar mig som skit? Varför träffar jag alltid killar som ska såra mig? Varför?! Jag är väl någon jävla magnet till idiotkillar. Så lätt är det väl. Aja, nej men nu ska jag flyga vidare. Puss :*
 
 
 
 

1 kommentarer

Your Boyfriend

06 Feb 2013 17:51

Låt inte någon som helst trycka ner dig älskling! För det tillåter jag inte själv att dom ska få göra! Du och Jag förevigt. Och tillsammans så kan vi klara oss igenom detta :)

Jag älskar dig :* <3

Kommentera

Publiceras ej