täst..

0kommentarer


TJEJTEST 2012!

Har du pojkvän/flickvän? - nope
Har du haft pojkvän/flickvän 2012? - aa
Har du kramat någon 2012? - haha ja rätt många ;P
Har du hatat någon 2012? - aa
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2012? -jaops
Är du kär nu? - önskar jag kunde säga nej..
I vem? - Den jag är kär i är jag kär i :)
Äger du en mascara? - Inte bara en :)
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? Jaops :)
Är du en fjortis? - näädu..
Är du emo? - nope
Är du brat? - näjj
Gillar du vältränade killar? - Vem gillar inte killar med lite xtra muskler ;) 
Gillar du tjocka/överviktiga killar? - alltså jag ska ju egentligen säga då att insidan räknas för det gör den men jag ska svara på frågan åxå , o då kan jag säga såhär att det är absolut inget fel med att vara lite överviktig men om man är vääldigt överviktig kanske man går lite över gränsen.
Är du bisexuell? - jag säger som dennis (dewide) .
Har du över 10 bhar? - har jag säkert men inte alla som passar xp
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - Ja ? 
Kan du köra skoter? - Jarå ;)
Är du brunett? - nej
Är du blond? - och rosa.
Har du haft svart hår/har du just nu? - nää


SENASTE
Vem fick du sms av senast? - en som heter erik
Vem skickade du sms till senast? - erik
Vem ringde dig senast? - Maja
Vem kramade du senast? - Vet inte 
Vad drack du senast? - Mjölk
Vem var ditt senaste KK? - håller inte på me sånt,
Är du allergisk mot någoting? - nja..
Är du sexmonster?- Gahahah näädu ;)
Pinsamma frågor för dig nu? - Nej :p

- Höger eller vänsterhänt: Höger
- Stjärntecken: Stenbock :D
- Rädsla: Att förlora någon jag älskar.. å höjder
- Din första tanke när du vaknade imorse: vafan gör jag uppe nu?! 
- När somnade du: ingen aning !
- Pepsi eller Coca Cola: Cola
- McDonalds, Max eller Frasse: Vafan är frasse ? xd Måste säga att Donken ä godast när man e på stan o ska käka o max är godast när man bara känner för att ta nått gott :)
- Singel- eller dubbeldejt: Singel tror jag men vet inte :p
- Adidas eller Nike: adidas
- Choklad eller vanilj: beror på
- Svär du: De händer väl nån gång x) (a)
- Sjunger du: Ja de gör jag väl , hemma å sånt ivf :) O på skolan på kör / musik !
- Duschar du varje dag: Om jag hinner
- Röker du: Nej
- Tror du att du någonsin varit kär: En massa ggr..
- Gillar du skolan: nej den är väl inte så rolig nej .. men bättre än förra året måste jag säga ! 
- Tror du på dej själv: beror på i vilket sammanhang.. 
- Blir du åksjuk: beror på hur långt de är o vad jag åker!
- Gillar du åska: Jaa :D
- Spelar du något instrument: nja.. lite kanske 

Har du under den senaste månaden..
- Druckit alkohol: Nepps 
- Rökt: nope
- Gått på dejt: näjj
- Shoppat: ja ;) senast idag ! 
- Ätit en hel ask müsli: usch ;/
- Ätit sushi: euw..
- Stått på scen: Näpp inte vad jag minns ;)
- Blivit dumpad: Nejj
- Skejtat: Nope
- Färgat håret: japps
- Stulit något: nej ? 

Har du någonsin..
- Däckat eller varit jättefull: haha nä ;p
- Blivit kallad hora: aa..

I framtiden..
- Namn på barn: Kille : J-zon (eller ett vanligt svenskt namn!) tjej : Jaquline (eller svenskt)
- Ditt drömbröllop: Min släkt , ****** släkt ( ja jag vet vem jag ska gifta mig med xD ) , mörkt , mycke fina lysen o ljus , o stort !
- Vad vill du bli när du blir vuxen: äga hotell kanske :)
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: familjen , Emilia o kanske kanske en till..
- Antal CD skivor du äger: iiiingen aning ?
- Antal tatueringar: inga än så länge
- Antal gånger har du varit med i tidningen: typ två eller nåt
- Antal saker du ångrar: ganska många

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? ja
- Gnälla: nja..
- Skrika: nej ? xd
- Sova: ja
- Ha ångest: ja
- Skada dej själv med flit: Nej ? Jag är ingen attentionwhore som måste ha uppmärksamhet. (sure , de finns människor som mår dåligt åxå meeeeen.. )
- Vilja dö: nä
- Drömma mardrömmar: jaa :'(
- Drömma sexdrömmar: Nej xd
- Ta droger: men euw nej?
- Försöka vara annorlunda: ibland
- Klä dig i svart: inte helsvart!
- Gå till kyrkan: nej :p
- Gå i skolan: ja-.-
- Röka: nej
- Ljuga: nej
- Hata folk: ibland
- Lita på folk: ibland
När..
- Åt du senast: nåra minuter sen
- Läste du en bok senaste: i fredags? kanske.
- Köpte du något senast: idag 
- Svor du senast: idag
- Sjöng du senast: idag
- Klagade du senast: venne
- Är det sommarlov: om ett fukkin år typ..

Vem..
- Saknar du: en..
- Vill du döda: ingen vafan ?!
- Rörde dej sist: vet inte :P
- Vill du slå: ingen
- Vill du kittla: vilda ;) 
- kramade du sist: vet inte
- Vill du prata med: han..
- Skrek du till sist: nån
- Vill du vara som: vet inte , ingen tror jah
- Sårade dej senast: en.
- Vill du bli galet full med: Om jag skulle bli de skulle de nog vara med Emilia XDXD <3 
- Fick du sms från senast: Erik

- Ringde dig senast: Maja

Kommentera

Publiceras ej