KÖREN :D

0kommentarer

Hejsan ! Idag har jag haft skola som vanligt , vill bara säga lite saker så slänger in ett blogginlägg ! Jo , på måndag kommer jag få min dator eftersom vi har varit o skrivit under o sådära så ska vi på kurs på måndag och så ska vi få dom då ;D FETT NAJS ! Så kommer absolut blogga mer mer mer då! Och sen en till sak ..! Jag ska vara med i ett projekt som heter "Star For Life" , vet inte om jag har berättat om det förut men det har jag säkert ! Å jag ska då vara med i Västerås ofc o de ska bli så j*vla kul :D Så igår så anmälde jag mig till det med skolan och vi blir 65 stycken från bara våran skola liksom!! Hur häftigt är inte det!? Så vi blir runt 300 bara som sjunger och sen kommer det vara typ lika många / fler i publiken! Så kommer det kändisar dit åxå! Vill ni läsa mer om detta? Gå in på http://starforlife.se och läs! Är ni redan med ? Kommentera här nere vart och från vilken skola ni ska vara med ! :DD För er som ska vara med och inte vet så finns sångerna på www.spangbergmusik.se/starforlife :))
 
(gammal men så jävla vacker bild :') ÄLSKAR DEN !!! ♥♥♥♥♥♥♥
xoxo /M♥

Kommentera

Publiceras ej