† I really love you †

0kommentarer

Hejsan ! Sitter i soffan med älskade mamma och pappa och tittar på skavlan :) ANTON HYSÉN ÄR MED :DD Han är grymt snygg eller vad säger ni? ;) Å jag måste ju berätta åxå att jag sitter brevid älskade misse missen :* , den andra kissen ligger å sover på mattan ;'** göllegöll ! Har inte varit på bästa humöret idag , så alla som jag typ skrev skit till eller vad som helst (om DU läser dethär vet du vad jag menar) så ber jag såå mycket om ursäkt :/ Imorgon kanske jag å mamma ska in till stan å köpa en tröja åt mig :D Den är mer en damtröja men jag stoppar in den innan för byxorna och sen kavlar upp ärmarna så sitter den grymt snyggt :D Den fanns på klädhuset men jag hittade den inte på internet men jag kan googla upp de nu xD Hittade ingen bilddjävel där heller.. Men aja ! Kommer väl upp en bild imrn om jag köper den :) Nej nu ska jag gå o lägga mig i sängen , antingen ska jag sova eller så fortsätter jag titta runt på datan :) 
 
Inte sådär jättevacker bild men där syns min dipdye lite ivf :) 
Peace♥

Kommentera

Publiceras ej