Ut & gå med Emilia! ♥

0kommentarer

Shit vad allt bara blev fel igår kväll/natt. Jag tänkte skriva ett blogginlägg om det men jag ville inte att ni skulle lida. Igår kväll var de ingen bra kväll alls.. Men det är bättre idag. Idag har jag inte gjort så mycket spec. Mest lyssnat på musik å sådära.. Igår var jag med Emilia o Toffee (eller hur nu han stavas) :p Just nu sitter jag och väntar på att efterrätten blir klar. Asså jag vet inte vad det är med mig längre. Jag blir illamående av ALLT just nu. Mat, glass, godis ALLT! Jag blir spyfärdig.. Jag fattar inte varför.. :S Aja det kanske bara är bra.. Imorrn börjar (kanske) träningen med Emilia! Jag och hon ska vara ut och gå två/tre dagar i veckan och motionera! :) Måste ju börja gå ner i vikt tills nästa sommar å så vidare. Man börjar ju i tid. Och nu har jag tänkt att ta mig i kragen och tamef*n göra dethär! Så det ska bli kul. Ska inte börjar skriva massa skit i bloggen om sånt, för det blir bara tråkigt för mig. Och för er. Så det får bli lite av min fritid och sådära :) Sitter och lyssnar på JoshaN - När du ler , så fin låt. Påminner mig om en väldigt speciell vän.. ♥ Ja nej men känner att dethär blev ett lagom bra inlägg! Vi hörs senare eller imorgon! 
 

Kommentera

Publiceras ej