Test från jessicaericson.bloggplatsen.se =)

0kommentarer

1. Hur gammal är du om fem år? 18 (y)
2. Vem var den sista du träffade? mamma,molly,pappa
3. Hur lång är du? typ 1.53/1.54 FETT LÅNG :D
4. Vilken var den senaste film du sett? Nån film i skolan om gustav vasa -.-'
5. Vem ringde du senast? Mamma :)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jag behöver inte! :) , sabine<3
7. Var är dagens planer? vet inte :/
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? olika ;)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta (L)
10. När såg du senast din mamma? innan hon gick in till tvättstugan :p
11. Vilken ögonfärg har du? blå/grön ..
12. När vaknade du idag? halv 7 typ
13. Har du någon gång hittat en katt? Japp , eller ja.. den kom till oss sen fick den bo hos oss tills ägaren kom :'(<3
14. Vilken är din favoritplats? hemma!!
15. Vilken plats föredrar du minst? Toaletter på stan/mcdonalds eller så .. *spyr*
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag vet inte , men får jag min önskan igenom så i en vacker lägenhet i London!! :D Med en utlänsk kille och sådär =)
17. Vad skrämde dig som barn? Jag vet faktiskt inte!
18. Vem fick dig att skratta senast? Facebook men om det ska vara en person så Bahjo tror jag :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ..?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar :)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med
22. Hur många kuddar har du i sängen? tre men använder bara två =)
23. Hur många landskap har du bott i? Bara ett :)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Hahah , nedu ! ;)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på ;) inne har jag helst strumpor , ute på sommaren är jag helst barfota osv . ;p
26. Är du social? Ahfan! :D
27. Vilken är din favoritglass? Calippo Shot :DD
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka till London , shoppa så in åt helvete och sen vet jag inte , köpa en lamborghini kanske ;) eller varför inte en ferrari ? ;)
29. Tycker du om Kinamat? Nja.. ;/
30. Tycker du om kaffe? Sådär =)
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller juice på vardagar , mjölk eller oboy på helger ;)
32. Sover du på någon särskild sida? Nej , älskar att sova mot väggen men de är olika! :)
33. Kan du spela poker? Nja lite kanske ;)
34. Tycker du om att mysa? Ja men de är väl klart :) , vem fan gillar inte :O?!
35. Är du en beroendemänniska? Haha beror på vad jag skulle vara beroende av ;)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp , veronica och madde .
37. Vill du ha barn? Ja , lite senare i livet! :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska , Tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
40. Föredrar du havet eller en pool? Både och :)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Saker som jag vill ha såklart! :D
42. Äger du dyra smycken? Tillsammans skulle nog de bli en jävla massa pengar men om dom är dyra enskilt vet jag inte riktigt :)
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Flingor .
45. Vem är den roligaste människan du känner? De måste fan vara Bahjo xdxdxd<3<3
46. Välj ett ärr på din kropp? Det jag har på armen isf, blev riven :@
47. Vad har du för ringsignal? Jag vet inte :o
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Haha ja men de är klart!! :) Jättesöta (K)
49. Flirtar du mycket? Ja men de är klart (haffhaff) ;) Hahah nerå , de är nog bara om Emilia är med ;D Men fan va snygga killar de finns i världen asså :O
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma i fotöljen i vardagsrummet ;)
51. Kan du byta olja på bilen? Aa :) men då får Markus vara med o titta så de blir rätt =)
52. Har du fått fortkörningsböter? Jaa :( Jag cyklade alldeles för snabbt.. xD haha men nej jag har inte körkort ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Förföljaren!
54. Läser du dagstidningen? Nej bara om de är nåt som jag verkligen känner att jag måste läsa ;)
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej!
56. Dansar du i bilen? Haha gör inte alla de ? (a)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? mattetal-.-
59. När var du i kyrkan senast? lucian .. ;)
60. Vilka personer utmanar du? inga alls!

Kommentera

Publiceras ej