Okej ska berätta ;)

0kommentarer

Kolla .. de va såhär , jag åkte ner till allrasötasteofinaste typ 7 nånting (?) . Ahmen ivf så satte vi oss vid torget vid ica o snacka , sen drog vi till fotbollsplanen för jag såg när jag åkte förbi där me broshan att de va folk som spelade , ah men iaf så drog vi dit , då träffade jag min granne (hennes kille spelade). Det var assyrianska mot SIS (jag o emilia hejjade fan på assyrianska :o!) Sen så såg jag en gryyyyymt snygg kille BAHAHAHAH , o hon med för den delen fast de va olika personer då , iaf så messade jag till min granne och frågade om hon visste vad han hette men de gjorde hon inte . Sen när matchen va slut skulle vi gå dit han va (han som jag tyckte va snygg asså) ah iaf så gick jag fram till min granne o sa att han va skiiiit söt o då sa hon ba ; men Malin han va typ 20+ (VILKET HAN INTE SÅG UT SOM :O ) Jag ba : Schhh! Hon ba ; oj haha , så ba kom hennes killes bröder eller nåt bakom ba ; tyckte du han va snygg ? jag ba : SHIIIIIT :$ (SITTER O ASG XD) ah men då så sa den andra ba: hur gammal är du ? 13-14? och skrattade jag ba: de säger jag inte xd , han ba : äh hon är 15 (haha dafuq? xd) han ba: nummer ** , nummer ** vart är du ? o asg o jag började gå därifrån han ba ; oj nu blev hon röd xd! :$$$$$$$$ PIINSAMT!! HAHAHAH x'c skrev inte numret ifall att de va någon som läser som va där o titta xd HAHA FYFAN VA PINSAMT DE VA xd
xoxo /M♥

Kommentera

Publiceras ej