Killars hjärtan är som en buss , det finns plats för 50 stycken-

1kommentarer

FYRA FRÅGOR OM FÖRHÅLLANDE;
Är du singel? – aop
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – njae
Hur många har du varit riktigt kär i? – oj :S vet inte riktigt 
Är du kär just nu? – JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

TIO FRÅGOR OM DIG SJÄLV;
Namn? – Malin Nordgren
När fyller du år? – 19 Januari 
Några piercingar? – japs , öronen :)
Vad har du på dig just nu? – underkläder , linne , strumpor o en lång tröja
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – vakna med sin älskling i köket och vet att man ska spendera en heeeel dag med den o skita i skolan <3<3<3
Vilken årstid är bäst? – dunno
Vad tycker du mest om hos dig själv? – mina läppar
Vad är du bra på? – bli kär ...-..-
Vem älskar du? – min familj mina vänner o .....
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – beror på vem de är ? xd

TIO FRÅGOR OM DINA VÄNNER
Vem vet allt om dig? – vet inte riktigt ..
Vem är den roligaste av dina vänner? – bahjo måste jag säga xd
Vem är snyggast av dina vänner? – har bara snygga vänner ;o :*
Vem är mest partyprisse? – hah vet inte måste va Amanda tror jag x'd haha vet inte varför egentligen :o
Vem är den du helst har filmkväll med? – hah de skulle du bra vilja veta va ;)?

TIO FRÅGOR OM DIN FAMILJ;
Vem står dig närmast? – alla !
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – aa :9
Vem är farligast i din familj? – vi är lika farliga >:D
Vem ser roligast ut i din familj? – ingen alla är så fina så :)
Vem är coolast? – haha vem troru ? ;) JAG !
Har ni något husdjur? – aa :)
Vem har du mest gemensamt med? – asså martin , jag , maja och mamma har saker gemensamt och markus , molly o pappa har saker gemensamt :p
Vem står för underhållningen? – haha venne xd

Vem sover du oftast med? – min säng ?

 

TIO FRÅGOR OM IDAG;
Vad har du gjort? – varit i skolan.
Har du varit glad idag? – ja de har jag väl?
Har du varit ledsen idag? – kanske.
Har du gjort något bra idag? – solat (Y) (H)
Vad ska du göra nu? – snart käka kvällsmat (ja, sent pb?)
Har du gjort något dåligt idag? – mhm..
Vad har du ätit idag? frukost o mat kanske ? 
Har du duschat idag? – nope :p
Är du trött nu? – lite grann..
Vad händer imon? – det händer nog inte så mycke förutom att det är Persbomaran och vi får sluta runt 1 . Sen blire nog att stanna kvar i Skultuna elr nå ?
Går du i skolan? – absolut inte ? ;o Men vemfan gör inte , herregud ..?
Har du varit i skolan idag?- ah..
Hur mår du just nu? lite halv dåligt humör och lite mörbultad..
Har du piercat dig? nej de va en som piercade på mig ;) Haha jodå , i öronen ;)

TELEFON/MOBIL;
Vem ringde dig senast? Molly
Vem ringde du senast? Maja
Vem sms:a till dig senast? Amanda
Vem sms:a du till senast? Amanda
ÖVRIGT;
Är du hungrig nu? – litegrann kanske
Vad är klockan nu just nu? 21:00

FAMILJ;
Hur länge sen var det du träffa din morsa? 1 minut sen xd
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - typ 8 minuter sen xd

SPORT;
Går du på någon sport? – inte än ;)
Trivs du med den sporten? – 
Tycker du att den sporten är rolig? – 
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? –

ÖVRIGT;

Har du sminkat dig idag? – aa
Isåfall, vad för smink? – foundation , puder x 2 , mascara , läppglans
Vad har du för bh/topp på dig just nu? – haha har min bikini överdel på mig x)
Hur ser den ut? svart

MUSIK;
Lyssnar du på musik just nu? – yaap
I så fall, vilken låt för tillfället? -  Drick den - Mange Makers
Vad gillar du för musik? – allt möjligt ;O

KLÄDER;
Har du fler än 4 linnen? – aa xd
Har du fler än 3 jeans? – yaps
Har du fler än 5 tröjor? – jaa ? :o
Har du en vit bh? – inte längre xd
Har du en svart bh? – inte längre xd

KÄRLEK;
Är du kär just nu?- men JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Har du kysst någon idag? – nej 
Har du ett förhållande? – nepps..
När går gränsen vid otrohet? oj.. det var en rätt svår fråga :S Men typ... näfan jag vet inte , men det är fan INTE OK att vara otrogen.......-.-
Är du romantisk? – jaa såklart :D
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – aldrig!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – mhm.. en jag älskade faktiskt..
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – beror på .. de är skönt att vara singel ibland , men samtidigt skulle det vara mysigt att ha någon att hålla om ^^ <3
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – Jag skrev precis att otrohet är fan INTE OK!!
Är du en bra pojk/flickvän? – de hoppas jag :)
Vilken tjej sov du senast bredvid ? - vilda 
Vilken kille sov du senast bredvid? –  oj du jag vet inte xb
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – mamma var 14 tror jag o pappa 18 ;)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - neh tror inte de
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – absolut. men det är inget jag skulle göra , inte nu ivf
blir du lätt kär? - för lätt. 
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? – vet inte :b

1 kommentarer

hhgjfkdlsöä

27 May 2012 19:19

jag gör inte !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej