Ja jag snor av Yessica hurså ? ;D ♥

1kommentarer

DU&DIN FAMILJ
Hur gammal är du? - 13
Hur lång är du? - 1.53/1.54 (a) SÅ J*VLA LÅÅÅNG :D
Hur mycket väger du? - hurså? ;o
Är du nöjd med dig själv? - inte till 100 %
Din hårfärg? - halvblont med blonda slinor
Ögonfärg? - blå/grön
Har du några syskon? - japp
Är dina föräldrar skilda? - nej :)
Är du osams med någon i din familj just nu? - neråå :)^^

Är du yngst, mellanbarn eller äldst? - mellanbarn
Vill du ha syskon? - Ja ett ännu mindre syskon som man får mata , hämta på dagis o skola osv :DD fast de vill aldrig hända xd
Vad vill du heta? - Malin
Hur är du som person? - snäll mot dom som e snälla mot mig ;)
Vad vill du ändra med ditt utseende? - utseende vet jag inte men annars vikten.
Vad är viktigast, insidan eller utsidan? - båda är viktiga men insidan absolut mest!!
Dricker du? - Jaa! Fast inget med alkohol ;)
Röker du? - nej.
Snusar du? - nej.
Är du helsvensk? - japp :)
Tränar du något? - nope men ska börja i dans snart trorja :D
Vilken är din naturliga hårfärg? - typ halvblont/halvljuuuuusbrun :)

 

SEX&SAMLEVNAD
Har du en pojkvän? - nejj
Har du någonsin haft en KK? - ftw nej ? ;o
Har du haft sex med mer än 5 personer? - nej.
Är du kär? - nej.. JAG ÄR FUCKING JÄVLA KÄÄÄR :@ :''/
Blir du lätt kär? - OM jag blir!
Är det viktigt att vara kär i personen man har sex med? - Absolut!
Kan man vara tillsammans utan att ha sex? - varför skulle man inte kunna?
Hur många riktiga förhållanden har du haft? - 1 eller ja...
Vill du ha barn? - ja när jag blir äldre såklart jag vill!!! :)^^
Vem vill du kyssa? - min pojkvän! eller han vet inte att vi är tillsammans men jag tycker de :DD
Kramar eller kyssar? - båda såklart <3

 

DIN TELEFON
Vad har du för mobil? - samsung C3300 :)
Vad är din ringsignal? - vet inte ? xd
Vem ringde senast? - Pappsi :p
Vem ringde du senaste? - Mammsi :p
Vem smsa senast? - Yessica
Vem smsar du till senast? - Yessica
Ringer du hellre än smsar? - njaa .. vet inte :P
Hur mycket % batteri har du kvar? - fan vet jag ? xd
Vad är din bakgrundsbild? - en vakt som var på eric saade konserten , SÅ GRYMT SNYGG !?!? :OOOOOO hahah har haft de sen den 19:e april (A)
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Det är en bild och sen ståre Titta vad jag hittade på bänken.. Annars äre "såg precis ett par jätte snygga turkar i en bil! Men såg inte reg nummret :-/<3" HAHHAHAHAH xd
Vilka finns i din inkorg? -Emilia , Yessica , "en" , Bahjo , Camilla , Mamma , Philip , Maja
Vad är det första du ser när du går in på foton? - Christiano Ronaldo <3
Vem smsar du ofast med? - Har blivit mindre o mindre med en viss person men jag vet inte :/..
Vem är din 8:e kontakt? - Bahjo<3
Vad tycker du om den personen? - Helt underbar bästavän <3
Vem är din 19:e kontakt? - Emilia<3
Vad tycker du om den personen? - Helt underbar bästavän <3

 


DIN KLASS&VÄNNER
Hur många går i din klass? - 20? eller 21? äh fan vet väl jag ? :o
Vem umgås du mest med i skolan? - Emilia , Bahjo , Elli o oftast Amanda
Vem umgås du mest med hemma från din klass? - Emilia <3
Vem av dina vänner berättar du allt för? - Emilia & Bahjo <3
Litar du på alla dina vänner? - tyvärr inte..
Vem festar du helst med? - haha de skulle nog vara Emilia o Bahjo typ , annars min blivande pojkvän XDXD HAHAHA bara jag o emilia som fattar XD <3<3<3
Vem vill du träffa nu? - Emilia <3
Vem av dina vänner är längst? - Som tjej äre nog Bahjo elr Emilia som kille vet jag inte ;)
Vem av dina vänner är kortast? - Vet inte , jag är rätt så kort så.. xd
Vilken klass går du i? - 62-.-
På vilken skola går du? - Persbo
Har du bra betyg? - Får betyg nästa år :)
Vem av dina vänner umgicks du med sist? - Emilia o Amanda
Vem av dina vänner ska du umgås med härnäst? - Jag vet inte ..
Har du blivit riktigt sviken av en vän någon gång? - OM jag har -.-' -.-'
Har du svikit en vän riktigt mycket någon gång? - Jag vet inte..
Har du mer killkompisar är tjejkompisar? - nixx ;p
Har du kysst någon i din klass? - Hahah whööööööt ?!?!??!?!?!? :OOOO nejdu!
Är du en av dom smartare eller en av dom dummare i din klass? inget av de tror jag.

 

ANTINGEN ELLER
Sommar eller vinter? - båda
Höst eller vår? - båda

Chips eller godis? - beror på ;p
Datorn eller tvn? - Vet inte
Blond eller brunett? - Blondish :D
Rött eller lila? - Dunno.
Svart eller vitt? - Båda
Kjol eller klänning? - Dunno.
Halsduk eller sjal? - förklara skillnaden så kan jag svara sen :)
Kärlek eller vänskap? - båda men just nu skulle det kännas bra med lite kärlek från den jag älskar..
Öl eller vin? - öl ^_^
Cider eller sprit? - cider! 
Mjölk eller vatten? - båda tror jag
Justin Bieber eller Jonas Brothers? - Vet inte :S
Lägenhet eller hus? - HUS!
Kenza eller Kissie? - Kissie
En bästavän eller flera nära vänner? - vet inte..
Paradise Hotel eller Big Brother? - BB ..

1 kommentarer

jessica

20 May 2012 12:14

"en" är det hallal?

Kommentera

Publiceras ej