va te faire foutre!!!

0kommentarer

Hejsan , känner mig rätt irriterad faktiskt! Överskriften som betyder dra åt helvete på franska behövs känner jag ! Det är någon jävla idiot från frankrike som ringer upp minst 10 ggr om dagen -.- T.ex ringde han 2 ggr 20 i 2 INATT !??!?!?!??!?!? Fuckin' idiots.. Haha så min syster övade in hur man sa dra åt helvete idag på franska xD GREAT IDEA! :D Nu måste jag skriva klart på romanen oxå , sen tror jag att jag ska skriva lite på min novell :) Idag vare en ganska chill dag. Hade np idag i matte men de gick väl som de gick.. Sen hade vi idrott o då gjorde min abvnof illa sig så jag följde henne till skolsystern med min andra abvnof , sen så skulle min kompis hem så då hjälpte jag henne hem eftersom hon knappt kunde gå , så jag fick skippa tyskan idag.. Aja sånt e livet , sen åkte jag hem o sen åkte jag o pappa till stan och hämtade Majas o hans däck! Nej nu ska jag faktiskt gå !
xoxo /M♥

Kommentera

Publiceras ej