tror jag ångrar mig .. :/

0kommentarer

Hejsan ! Jag var ju somsagt på stan med Emilia igår , vi hade det AWSUM :D Fast jag tror jag ångrar mig för att jag inte köpte tröjan jag vart förälskad i.. Men vi ska gifta oss imorgon :D (tröjan o ja) om den finns kvar så att säga! Först ska jag in o köpa tröjan på ********* ;) Sen ska maja in o köpa lite annat på en annan affär :) Men jag vet inte om jag vill köpa tröjan eller inte , de va liksom mer en killtröja fast passar på alla.. Äh vi får väl se hur vi gör , kanske köper nå annat fint ! :) Men jag vill haaaa den :'// ÅHH jag har ångest .. ÄSCH vi får se hur de blir ,) Nu tänker jag nog gå o slagga , eller åtminstone lägga mig o lyssna på mina nya låtar på mobilen :) Haha kan börja böla av en låt ;'/ Tycker om den så sjukt mycke , wierd?^^ Nej nu går ja o lyssnar på musik! xoxo / M
Är jag konstig eller börjar du oxå gråta ? :'/

Kommentera

Publiceras ej