Tema , NP , Stan , Skultuna !

1kommentarer

Hejsan ! Idag så såg jag att de va match när ja kom hem från stan med mamma o pappa fast då kunde jag junte gå :// Men när jag kom hem tittade jag klart på en film som gick på teve igår (: Den va väligt bra faktiskt ! Ska oxå höra om nån vill ge mig skjuts till Skultuna , vill vara med någon :p Sitter iaf o dunkar Drive By med Train nu ;) SÅ GRYMT FUCKIN' SJUKT BRA :D :D O nästa vecka har vi tema-vecka i skolan .. Kul fast ändå inte , plus att på tisdagen har vi NP i matte.. o på onsdag har vi studiedag :D då kanske det blir stan med yessica ! vi får la se ;) Men vi ska ha "Livsstil" iallafall för min del ! För man fick välja och jag tog livsstil , det handlar om mode och bloggning och sånt ;)) Nej nu ska jag se om de blir nå Skultuna !
xoxo / M ♥

1 kommentarer

Emilia söderqvist

18 Mar 2012 12:22

Klart det blir skultuna! Du ska ju va med mig! <3

Kommentera

Publiceras ej