dryg.se

0kommentarer

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 12
Vilken klass gick du i? - skulle sluta 5:an
Vad hade du för hårfärg? - blont
Hur lång var du? - haha ingen aning :)
Vem var du kär i? den jag alltid varit kär i ;)
Hade du någon pojk/flickvän? - njae.. jag tror vi hade gjort slut dåe :/
Vad brukade du göra på fritiden? - Vara med kompisarna <3
Vilka umgicks du med? - Några från klassen o sen en som går i nian , han gick i åttan då..
Hur såg du ut? - Haha jadu .. :P
Var allt bättre då? - ja fast nej
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - ja fast nej
Har du förändrats? - Ja. Har mer självförtroende nu ! Har ny klass , eftersom vi fick splittras , men saknar nog min gamla lite mer... :/

Nu:
Hur gammal är du? - 13
Vilken klass går du i? - 6:an
Vad har du för hårfärg? blond med ännu blondare slingor
Hur lång är du? - 1.54
Har du någon pojk/flickvän? - nej
Vad brukar du göra på fritiden? - vara mycke med kompisar annars leker jag nog med katterna^^
Vilka umgås du med? - maa friends :D
Hur ser du ut? - långt hår , blond med slingor (ska snart färga) , o jag vet inte vad jag ska säga :P

Har du..
Slagit ner någon? - inte slagit ner men puttat ... annars bara på skojj^^
Ljugit för en bra vän? - vita lögner har alla gjort!
Svikit någon? - ...
Fuskat på prov/läxförhör? - haha nej :O :3^^
Blivit kallad Bögjävel? - haha ja xd på skojj
Kallat någon Bögjävel? - aa men bara på skojj! förstår inte vf själv , för jag tycker det är skitcoolt o gulligt med bögar ^^
Druckit alkohol? - Ja

Vem:
Skrev du senast till på msn? Ojdu , jag har inte varit inne där på läääänge ;)
Kramade du senast? - Mamma<3
Kan du lita på till 100%? Bahjo <3
Är den finaste personen som finns? ***** :'/
Vill du vara med just nu? - haha ***** eller ***** ;)
Ringde dig senast? - Mamma<3
Skickade ett sms till dig senast? - yessica
Skickade du ett sms till senast? - yessica

Vad:
Drack du senast? - cola (y)
Köpte du senast? vet inte xd
Gjorde du igår? - skola
Ska du göra imorgon? - Vet inte , äre regn blire nog att vara hemma o mysa ^^ blire sol drar jag nog ner till skultuna o hittar på nåt (H)
Vill du göra just nu? - sitta vid datan , vilket jag gör xd
Åt du senast? - chips xD
Är närmast dig som är rosa? - lite av tröjan


KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du har sårat nån så den börjat gråta - vet inte
Nån har sårat dig så du börjat gråta - för många gånger :S
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - typ
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nästan men inte riktigt
Du har haft ett förhållande som varade över två år -nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smygit ut utan lov - tror inte de men vet inte
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - vet inte :o de tror jag inte ivf ?
Jag har en hemlighet som ingen vet - Aa
Jag har fuskat i ett spel - haha kanske :P
Jag har struntat i ett prov - Jah vet inte men jag har sluppit ett iaf för jag hade så bra resultat på de förra :D

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - haha nej ? xd
Jag kan inte svälja piller - Jo de kan jag
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Ja , enligt dom andra behövde jag inte det men enligt mig själv behövde jag ^^ jag var trött vafan ? :o xd
Jag har vaknat gråtande - Aa
jag har somnat gråtande - Aa

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Har aldrig varit på en för mina föräldrar ville inte att jag skulle vara med , jag var inte så gammal så .. :/
Jag har sett någon dö - På teve ja , men inte på riktigt
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Nej , jag tror att de bara va någon h*n sa ..
Någon nära till mig har begått självmord - Nej

Kommentera

Publiceras ej