Test 2

0kommentarer

Ålder: 13 år , 5 månader och 23 dagar (Y)

Längd: 1.54

Sko-storlek: 35/36/37

Född: Västerås (på BB alltså) ;)

Bor: Utanför västerås

Gör just nu: sitter o har ont i benen efter ganska många timmar på stan

 

Allmänna frågor.

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: 1. En tjej som alltid har ett leende på läppen , fast det kanske inte alltid är så bra ! 2. En som ställer upp och älskar att hjälpa folk som hare jobbigt! 3. vet inte

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: 1. Jag faller för idioter! 2. Ibland är jag för snäll.. 3. Jag är kär i en som hatar mig 

Vad är du rädd för: spindlar , höjder , *******.. XC

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: ögonen och läpparna

Det roligaste jobbet du haft/har: lite ung kanske ? :P
Har du körkort och egen bil: Nej 

När tar du ditt körkort: typ 5 år förhoppningsvis ?

När grät du senast: ..

När skrattade du senast: idag :)

Vem åkte du bil med sist: markus :)

Vem åt du mat med sist: camilla :) 

Vem sov du hos sist: camilla :)

Vem sov hos dig sist: Emilia <3

Vad var du rädd för när du var liten: åskan

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: veterinär (ormveterinär) :O  

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: ingen   

Värsta smärtan du råkat ut för: mitt hjärta gick i två delar ;'( </3 och svek. 

Någon/Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: *** .. , när vi köpte katterna <3

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: En viss person -.-' GAAAAHHH!!!

Har du någonsin sportat: Beror på vad man menar :P

Vad finns alltid i din handväska: använder inte inte handväska , ska dock försöka skaffa en LV väska! :) 

Har du varit utomlands någon gång: Nää

Vilken plats var finast: -

Största stad/städer du varit i: Stockholm , uppsala 

 
Lite mer personliga frågor.
 

Har du någonsin tagit eller provat droger: Absolut inte

Rökt: Nej

Snusat: Nej

Druckit: haha..

Har du piercing eller tatuering: Har i öronen (piercing alltså xD) Men vill tatuera mig :(

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: det första är personligheten , men annars så ska han ha stora snygga händer och bruna/blåa ögon xD Kort hår , färg spelar ingen roll :p eller krulligt fast..

Finaste komplimang du fått: jag vet inte , oftast är de ju söt , fin , snygg o sånt men de är väl att jag är världens bästa vän o h*n kommer aldrig släppa mig :')<3

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: tydligen.. fast de va iof han som sårade mig ordentligt ;'''''(( </3</3

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja :'''''''''''''''''''''''''''''''''''{ 

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet
Hamburgare eller pizza: Pizza
Kött eller fisk: vet inte 
Hund eller katt: Katt<3 
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet. xD
McDonalds eller MAX: Donken

Vin eller Öl: Öl 

Charter- eller skidsemester: vet inte 

Sverige eller Utlandet: Sverige eftersom jag inte varit utomlands

Sport eller nyheter: jag vet inte , men fotboll goes in my heart foevah<3

Hockey eller fotboll: FOTBOLL ♥

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Båda

Sommar eller vinter: Båda

Vår eller höst: Båda

Flyg eller tåg: har aldrig åkt nåt av de , pb?

Bil eller buss: båda

Kommentera

Publiceras ej