Test 1

0kommentarer

SEXUALITET
[ ] Jag har varit förtjust i en person av samma kön.

[njaaa] Jag har varit förtjust i en lärare. (lärare låter så gammalt :o men de va inte riktigt en lärare)

[ ] Jag har blivit kysst i regnet.

[x] Jag har kramat en för mig helt okänd person

[ ] Jag har kysst en för mig helt okänd person.

KÄNSLOLIV
[/] Du har gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få

[XX] Du är kär nu

[ ] Du har sårat nån så de börjat gråta (tror inte de)

[X] Nån har sårat dig så du börjat gråta

[/] Du har haft ett förhållande som varade över ett år

 
ÄRLIGHET
[/] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.

[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.

[ ] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.

[ ] Jag har struntat i ett prov. (nej men dock sluppit)


DÅLIGA TIDER
[x] Jag har druckit alkohol. (haha asså inte en hel burk/flaska , men inte bara smakat heller)

[ ] Jag tar mediciner mot depression.

[ ] Jag har anorexi och/eller bulimi


UTSEENDE
[ ] Jag är längre än 170cm.

[ ] Jag tycker att jag är ful

[ ] Jag blir lätt brun.
 
[ ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.

[/] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.

[ ] Jag har haft/har tandställning.

[ ] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.

[ ] Jag har mer än två piercingar. 

[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.


FAMILJ
[ ] Jag har svurit åt mina föräldrar.

[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.

[x] Mina biologiska föräldrar är ihop.

[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.  

[x] Jag vill ha barn nån dag.


SKAMLIGHETER
[/] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.    

[XX] Jag har gråtit av skratt.

[x] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.

[ ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats


Anorexia
[ ] Du känner dig svag.

[/] Du hatar din kropp.

[ ] Du har dåligt självförtoende

[ ] Du använder laxeringsmedel

[x] Du tycker att du behöver vara smalare

[ ] Du fryser väldigt lätt

ADHD
[attention deficit/hyperactivity disorder]


[ ] Du är ofta/mestadels hyperaktiv

[ ] Du har koncentrations svårigheter

[ ] Du kan inte sammarbeta med andra männsikor.

[/] Du pratar hela tiden

Bipolar Disorder
[x] Du kan vara vild ibland

[x] Du är lättirriterad. (beror på)

[ ] Du sover nästan inte

[ ] Du har missbrukat alkohol, droger eller sex

[ ] Du har tänkt på / försökt ta livet av dig

[ ] Du har humörsvängningar


Bulimia Nervosa
[x]Du har spytt upp allting som du har ätit

[ ] Du har ingen kontroll över hur mycket du äter

[ ] Du äter snabbt

[ ] Du har tränat så mycket tills du svimmat

[/] Du säger alltid att du är tjock när andra säger att du inte är det


Conduct Disorder
[ ] Du är en mobbare (även kallat äckel , så nej)

[ ] Du hotar andra människor  

[ ] Du hamnar ofta i slagsmål

[ ] Du har våldtagit/antastat någon -

[ ] Du har förstört någons tillbehörigheter/trädgård utan anledning -

[ ] Du ljuger 


Depression
[ ] Du är alltid/ofta ledsen

[ ] Du gråter ofta

[x] Du bryr dig inte längre om saker du förut brukade älska 

[/] Du kan vara väldigt osocial

[/] Du har dåligt självförtroende

[ ] Allting dåligt som händer är alltid ditt fel.


OCD
[tvångstankar]
[/] Du har störande tankar eller tankar du hatar

[ ] Du måste göra särskilda saker tills det känns rätt

[ ] Du måste ha saker i en särskilld ordning, och det måste vara ett exakt lika långt avstånd mellan saker

[ ] Du är rädd för att få aids eller andra sjukdomar/bakterier 

[ ] Du måste kontrollera saker flera gånger

 

 

Kommentera

Publiceras ej