Lite vad som hänt under da'n..

0kommentarer

Yessica har fixat till min blogg så att den äntligen ser bra ut! Tack!!! Nu kan jag blogga igen utan att tänka på hur jävla ful min blogg ser ut , den vart skitans fin! :DD Headern gjorde jag själv men :P Nu har jag iaf vart i stan o så skulle vi först in på Media Markt och titta efter mobilen men den var slut , men ska in i veckan o köpa den :D (den längst ner i förra inlägget) Ska bli skönt att få ny mobil , o då kanske jag kan mobilblogga oxå ! Alltså inte skicka via sms/mms in till blogg. Det blir inte fint så jag gör inte så! Tog precis kort på mina naglar jag/camilla gjorde igår så jag ska lägga över bilderna nu från mobilen , men de är en jättedålig kamera så bilden kommer inte vara så bra ! Men men .. de syns ivf ! Det jag ska göra nu är väl att kika vidare lite på internet sen vet jag inte! Men hare gött!
 
xoxo /M♥
 
 
(som sagt , sugig kamera)..

Kommentera

Publiceras ej