GOD morgon !

0kommentarer

God morgon , ja idag blev det en god morgon och ingen dålig ! Igår gjorde jag & Camilla naglar (mest camilla då) ;) Alltså vi målade på mina lösnaglar , på pekfingret , långfingret , ringfingret o lillfingret är det englands flagga och på tummarna är det irländska flaggan :) För er som inte förstod så är det sjklart One Direction naglar ! :D Fast Rob kommer ju oxå från England (London♥) så jag har tillägnat de till honom oxå :) Idag ska vi in till Media Markt o titta på mobiler :) Min månadspeng (de jag har sparat alltså) börjar bli rätt så hög ;) Så jag ska kika på lite mobiler så får vi se va det blir ! Vill ha en Iphone som alla andra tonåringar i hela världen vill (de som inte har). Men samtidigt känns det ovärt att slänga bort så sjukt mycket pengar på en MOBIL!!? Och sen så kommer jag troligtvis ha råd om kanske ett år , om jag ska spara till en helt själv , o då kan jag garantera att det finns en annan mobil som alla kan döda för att få .. Så vi får se ! Men en smartphone blir det nog iaf! Hittade en samsung som var jäävligt lik en Iphone :) Nej nu ska jag fortsätta nörda fejjan! Kommer inlägg senare :) Btw vill helst ha en mobil som jag kan blogga ifrån ;) Fast jag får McBook nu i sjuan så jag kommer kunna uppdat. mycke mer! =) 
 
xoxo /M♥
 
 990:- 
1490:- 
 
Är mest sugen på den längst ner ;)

Kommentera

Publiceras ej