Bröllopsfest !

0kommentarer

Hejsan! Igår kväll/inatt/imorse så var jag på bröllopsfest! :D Det var riktigt riktigt grymt !! Det var hos mina grannar och de va i deras lada , dom hade fixat iordning riktigt vackert där inne! Och sen hade brudgummen ställt upp gamla båtar som jag och molly byggde när vi var 6-7 år haha :) Vi var alltid hos dom uppe i bastun när han byggde så då byggde vi båtar och dem hade han ställt upp! Och en tavla som vi kladdade lite på , skrev saker o ritade :) Jag och Molly drack cola och de andra drack öl o vin o sånt :p Men de va riktigt riktigt kul! Först va man lite blyg sådär och sen vid 2 (natt) började jag o molly dansa mycket. Haha , vi dansade i tre timmar i sträck . Alltså vi bara dansade o dansade o dansade . Vi slutade aldrig :P sen vid halv 5 så knallade vi hemåt ! Tråkigt men vi var ju tvugna (stav) att gå nångång ! Men de va riktigt jäkla kul! De va allt för just nu iaf ! 
 
xoxo /M♥

Kommentera

Publiceras ej