.

2kommentarer

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
What happens tomorrow

2. Kommer du komma långt i livet?
För jag vill ha dig här

3. Hur ser dina vänner dig?
You Learn

4. Kommer du gifta dig?
One More Time

5. Vad är ditt livs themesong?
Sommarsmurfar

6. Vad e ditt livshistoria?
Give me everything

7. Hur är skolan för dig?
Levels

8. Hur kan du komma framåt i livet?
International Love
 
9. Hur kommer imorgon vara?
Got 2 Luv You

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Red red wine
 
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Let it be

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Moments ago

13. Hur är det med ditt liv?
Jack Sparrow

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
One in a million

15. Hur ser världen på dig?
Like A G6

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
We found love

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Things we do

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
I like how it feels

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Ma cherie

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Now you're gone

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Summertime

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Coconut tree

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Stop

24. Kommer du få personen du är kär i?
Äckligt

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Soldiers

26. Vad är min danssång?
Black and yellow

27. Vad är några tips till mig?
Vamos A La Playa

2 kommentarer

FlizanLizan

06 Jul 2012 19:23

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Amanda Nordgren

08 Jul 2012 16:44

Sv: Haha guh vad coolt av vi har likadana efternamn :D Och kul att höra att du gillar min blogg, din är inte heller så tokig! kram.
Ha en bra dag.

Kommentera

Publiceras ej