gästbloggning- baaaaaabbel

0kommentarer

CHAAAAAAAA MALINS ALLLA FINA LÄSARE!
Jag jessica, eller som malin kallar mig Yesica, eller nått! Sitter nu på mitt rum och pluggar tråkig SO. För er som inte tycker att krig oc sånt är kul längtar ni inte till 8:an och 9:an, för de är typ de man gör. Man läsar om första världskriget, mellankrigstiden och sen andra världskriget! För er som tror att ni vet vad som hände under kriget så tror jag inte de, om ni ba jag vet vad som häde under kriget, hitler gasade ihjäl alla judar och gifte sin med sin fru och sen tog de livet av sig, de är bara en liten del av de kriget, eller kanske inte liten del. men de är inte allt iaf!
Nu ska jag sluta snacka om tråkigt j*vla krig.
Malin skrev att hon skulle göra en video om hon fick mer än typ 10 frågor, och de har hon nu fått. Så snart, hoppas jag, ska malin ha svarat på alla bra frågor. Nu ska jag ta och kolla på tv!
men innan jag sticker tycker jag att ni kan cheka in min blogg, då skulle jag bli glad!
puss på dig sötis! love u ♥

Kommentera

Publiceras ej