Böcker och skriverier ! :)

0kommentarer

Hejsan! Fick en fråga just på min bloggmejl från en bokglad tjej som heter Sandra! Hon skrev såhär : Hej Malin! Fin blogg du har! Läst den ett litet tag nu och jag undrar vad för böcker du läser och om du gillar att skriva noveller och sånt ? Själv älskar jag att läsa och du kanske har boktips! Svara gärna i ett inlägg! Kramar Sandra<3
Svar: Hej Sandra! Kul att du gillar den , fortsätt gärna läsa den :) ! Jag gillar också att läsa böcker och skriva , det jag har att ge tips på är Kanske ett liv , Twilight böckerna och Blod och Choklad . Sen älskar jag att skriva egna "böcker" och noveller . Jag håller faktiskt på att skriva en "bok" just nu , den har inget namn ännu men den handlar om en tjej som är kär i en kille och tillslut träffas dom på en konsert ochsådär! Hör gärna av dig ! Kramar ! <3

Kommentera

Publiceras ej