Bilder till yessica ;)

2kommentarer

Hejsan ! Nu är det lätt att blogga igen för nu har jag tagit av lösnaglarna .. Haha , sitter o lyssnar på musik och sen vart det för högt så jag började sänka (stav) på datan och då kom jag på att jag lyssnar på mp4 x) Idag har jag gått i pyjamaströja och mjukisar heeela dagen :) Ibland får man vara sån ;) Sen ville Yessica att jag skulle lägga upp liite bilder så det kommer nog förmodligen oxå upp! Gosh jag vill ha en klänning ;( Ah ni får nöja det med detta just nu ! Nu kommer dina bilder yessica ;) <3
Gammal bild , look-a-like med en kines ? ;)
Minns du dethär y ? :P
Sommar 2011. Eller var det 2010 ? ;)
Jordgubbe :D
Cykeltur till kyrkan med y <3 Vi var tvugna att ta kort på dom här hetingarna!
Sommarlovet vart perfekt till en början...

2 kommentarer

jessica

11 Jan 2012 20:17

Hahaha, nu är jag nöjd! :D

jessica

11 Jan 2012 20:17

Hahaha, nu är jag nöjd! :D

Kommentera

Publiceras ej