SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN !

0kommentarer

Innan jag går o tittar får ni svaren (som egentligen skulle kommit upp i ett videoinlägg) på frågestunden!
Från ;) Här kommer lite frågor!
1.Är du kär i någon?
2.Vad vill du bli?
3.Vem är din favokändis?

1. Ja ;)
2.Billackerare , hotellägare eller engelsktalande skådis :)
3.Robert Pattinson först sen en massa andra :)

Från COLING!
Vad är din favorit dryck?

Som Juice och sådär så äre Multivitamindryck , som läsk så äre nog fanta exotic :)

Från Bahjo
Vem är din allra bästa vän?
Vem har du berättat alla dina hemligheter för?

Dom som jag har sagt ALLT (typ) till är dig & Emilia <3
Camilla vet alla mina hemligheter ;) Ni vet alla förutom 1 ;)) <3

Från Nike :)
Hej nu slänger jag in lite komments!
Bästa vän?
Snyggaste outfit?
Bästa skolämne?

Emilia & Bahjo
Mjukisar o ett linne ;)
Bild tror ja för där äre alltid kul :)

Från Najs!
Om du fick åka vart du ville och ta med vilka du vill , vart och vilka skulle de va ?

ps . gillar din blogg ;)

Jag skulle ta med Robert Pattinson , Christian Ronaldo , Kristen Stewart , Jason Derulo , Bruno Mars , *** , Emilia , Bahjo och en massa andra kändisar o vänner :) Vi skulle åka till en paradis ö där ingen förutom vi bodde!
Tack för de ! :)

Från Emma-Lisa
Hej ! Kan du tita in på min blogg ? :) kram

Ja men då får du länka den :) kram

Från kim
Vad är ditt dröm yrke och varför är det just det?
Varför gillar du Robert Pattinson så mycket?
Vilka är dina bästa vänner och vad tycker du om dem?
Vilken är din favoritlåt just nu?
Vilket är ditt bästa minne?
Gillar ditt utseénde, vad gillar du mest på dig?
Bråkar du med någon och varför?

här har du några frågor

Jobba med Robert Pattinson :D För jag älskar honom :) 
För att han är så charmig , söt , underbar , snygg , het , cool , fin , snäll , det finns 10.000 anledningar :)
Bahjo , Emilia , Sofie & Elli :) Dom är helt underbara <3
Alla robert låtar , alla 1D låtar och river flows in you :)
Alla minnen med h*n <3 :'/
Jag gillar mitt utseende sådär :) Jag tror jag måste välja läpparna och ögonen ;)
Mh.. för att jag var en idiot (vilket inte mina vänner påstår) . Dom tycker det var h*n som var det men inte jag :'/

Från Yessica
vilken är ditt favvo djur? förutom katt och hund!

Måste nog bli häst :)

Från penna (camilla xd)
hej, jag har några frågor som du kan svara på ! :)
1: varför sitter du så mycket vid datorn??
2: vilket är de finaste naglacket du har?
3: varför bråkar du så mycket med dig syster?
4: vad tycker du om selena gomez och justin bieber?
5: skulle du kunna tänka dig att sova under en säng?
6: vilket djur är de sötaste du vet utom hund och katt?
7: vem är du kär i just nu?
8: vem är din nästbästa vän?
9: vilken linje vill du börja på när du slutar högstadiet?
10: vilken kroppsdel tycker du bäst om ?

så nu har du lite att svara på !!
gillar bloggen!! puss!<3<3<3<3<3<3<3<3

1.För jag har ingen bloggapp i mobilen :)
2.Vet inte rosa & blått tror jag :)
3.haha du vet nog hure är .. ;)
4.söta tsm men inte så stort selena fan som Justin :)
5.haha jag vet inte (?) xd skulle du ? ;)
6. häst tror jag
7. det vet du ;)
8. det vet jag inte :/
9.fordon , hotell och resturang eller teater
10.räknas läpparna som kroppsdel ? ;)
Puss på dej oxå camilla <3

Hoppas ni fick svar på allt ni ville veta , struntade i en fråga som jag inte tänker ta upp i bloggen .. -.-' pusshej :D <3

Kommentera

Publiceras ej