;)

0kommentarer

någon som:
någon som förstår dig: emilia.
någon som du saknar: farfar
något som du längtar efter: sommaren
någon som du hatar: inte hatar men irriterar mig på en..


vem:
vem kramade dig senast: markus
vem pussade dig senast: mamma
vem ringde dig senast: någon hemifrån
vem ringde du senast: pappa
vem var hemma hos dig senast : min släkt 
vem var du hemma hos senast: kusin vitamin

har du:
har du några kärleksproblem: lite 
har du ätit något idag: ah
har du pratat med någon idag: ah
har du gråtit idag: ah fast inte för att jag har varit ledsen ;)
har du skrattat idag: japp

jag:
är rädd för att bli övergiven: vet inte..
svär ofta: ganska (a)
sjunger i duschen: AHMEN SJÄLVKLART ! ;D
är du en morgonperson: kanske ibland
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: haha nja de vettefan ..
skrattar åt mina egna skämt: ofc !!

vill ha barn: ahrå när jag blir lite äldre :)

 

har du:
glasögon/linser: nej
piercingar: i öronen
syskon: 4
jobb:
för många vänner: nope
rymt hemifrån: nope
färgat håret: slingat* ;)
bra självförtroende: nja
sagt "jag älskar dig" till någon: ja
och inte menat det: ...
gjort något olagligt: beror på vad som är olagligt och inte
somnat i skolan: nope
Tappat bort mig i min hemstad: haha nja så dum är jag inte ,)
sett en fallande stjärna och önskat mig något: a
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: minst 3 000 000 000 ggr
gjort något som jag lovat någon annan att inte göra: m
struntat i att dina föräldrar sagt att du ska hem: haha ja om jag vill gå 2 timmar i minusgrader ? så nä  
ljugit om var jag är för mina föräldrar: inte vad jag vet .
en hemlighet som ingen vet: a
sovit en hel dag: typ
somnat gråtande: för många ggr 

brukar du:
titta dej själv i spegeln: haha ja , skulle inte kunna fixa mig utan..
ha ångest: nae
drömma mardrömmar: a
klä dig i svart: ibland
hata folk: nja
lita på folk: mh..

sista person:
sista personen som du sov med: venneh ..
som fick dig att gråta: en person bara..
du delade en dricka med: typ , jag vet inte .
skrek på dig: vet inte

du fick sms från: elli

Kommentera

Publiceras ej