..

0kommentarer

KÄRLEK
Du är kär nu - Ja :'/
Du har sårat nån så de börjat gråta - Räknas fejktårar? -.- JA JAG VET ATT DOM VA FEJK, PBB?
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ett antal ggr
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nästan fast inte riktigt
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Mh
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smygit ut utan lov - Inte vad jag vet
Jag har ljugit om var jag är för någon - mjaa kanske ..
Jag har en hemlighet som ingen vet - jag o Emilia vet allt om varandra men jag vet inte.. finns en sak men vet inte om man kan kalla det hemlighet
Jag har struntat i ett prov - Nä

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - Närå :O ;p^^
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - haha nä så farligt äre inte xD hahah!
Jag kan inte svälja piller - Ja , ipren då asså xd
Jag har tagit mediciner mot depression - Tronte de va !
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nä!
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - faktiskt ja xd fast då behövde jag nog de xd
Jag har vaknat gråtande - Ja
Jag har somnat gråtande - För många ggr.

DÖDEN
Jag hatar begravningar -
Har aldrig varit på en riktig (ville inte :''/)
Jag har sett någon dö - Inte vad jag minns!
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Vet inte om h*n verkligen försökte..
Någon nära till mig har begått självmord - Inte vad jag vet :o!

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - Haha ja, lyckat ? xD
Jag har sett en fallande stjärna - Ja :')^^
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Ja^^
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Haha dunno xd
Har sparkat en kille mellan benen - Haha var inte meningen!! Fast de va inte hårt ;p
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej :o
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Vet inte ,p
Jag har medverkat i en teater - Ja när jag var liten i skolan , den va så bra att vi fick göra den engång till :D
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - Japp :)
Du har fångat en snöflinga med tungan - Tihi ja :)^^
Jag har suttit på ett tak på natten - Tror inte de men skulle vilja :)
Jag har aprillat någon - HAHAHAH ja xd
Jag har åkt taxi - Ja när jag var jätteliten !
Jag har ätit sushi - Usch nej , aldrig!
Jag har åkt snowboard - Haha ja , fast om de gick bra är en annan sak xd

Kommentera

Publiceras ej