Haha-.-

0kommentarer

OM JUST DIG;
FULLSTÄNDIGT NAMN
; Malin ****** Nordgren
FÖDD; 19 Januari 1999 
BOR: Västerås typ ;)
SMEKNAMN; Frallan/Brallan/Mallan
INTRESSEN; Blogga , vara med kompisar o lite sånt

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD;
SAKNAT NÅGON
; Ja
ÅNGRAT NÅGOT; Ja
LJUGIT; Vet inte
SVIKIT NÅGON; Inte vad jag vet ;o
KÄNNT DIG SÄMST; mh
GRÅTIT; Ja 
SKRATTAT; Klart :D
VARIT SJUK; Nej :D
VARIT UTOMLANDS; Nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN; Tror inte de

KÄNSLOR;
GRÅTER DU OFTA
; Ibland..
SKRATTAR DU OFTA; Ja, fast de har blivit allt mindre..
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU; Normalt men ont i nacken
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN; Sådär
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD; Jag vet inte , jag tror inte de.
HAR DU NÅGRA HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR; vet inte..


KÄRLEK
;
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD;
Haha jag har förälskat mig men vet inte i vem typ xd förklarar mer för den som vill .. xd

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD;
Alldeles FÖR LÄTT ! :'/
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN; ..?
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID; Kanske 
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU; Aa
OM JA, VEM; Flera stycken </3
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD; Noll på riktigt , i min fantasi 10000000000
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD; 0
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN; Aa
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN; Förut så
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU; Snälla o ödmjuka ;)
SKA EN KILLE VARA SÖT ELR HET; Söt
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELR KORT; Lång
SKA EN KILLE VARA BLOND ELR BRUNETT; De han passar i :) 
FÅR DU MÅNGA KILLAR: De vet jag inte xd

UTSEENDET PÅ DIG;

BRUNETT ELR BLONDIN
; Blondin 
ÖGON FÄRG; Grön/Blå
LÅNGT ELR KORT HÅR; Långt
SNYGG ELR FUL; De kan jag ju inte avgöra själv
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE; Mja , tronte de ..
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT, VACKER OSV; Haha faktiskt så , ibland iaf xdd
ELR TVÄRTOM; Nej
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL; Haha nej , de skulle inte heller va nåt jag skulle vilja :o

Kommentera

Publiceras ej