Snacka skit bakom min rygg bara , det visar endast att jag är längre fram än dig

0kommentarer

Har du någon gång haft ett seriöst förhållande: Ah
Hur länge va du och din senaste pojkvän tillsammans: 11 månader
Hur stor va ålders-skillnanden på dig och din pojkvän: bara några månader
Har du någon gång varit otrogen: absolut inte , det är det fulaste man kan göra , gillar man inte killen ska man inte vara tsm med den heller.
Tycker du att det är mysigt att pussas? Haha ^^
Är du oskuld:
Är någon du haft sex med en ful:
Har du tackat nej till sex:
Vad tycker du om våldtäkter: HEMSKT!!!!

Utseende
Vad har du för hårfärg:
typ halvblont med ljusa slingor

Vad har du för ögonfärg: blå/grön tror jag
Hur lång är du: 1.53 (y) ^^
Vad har du för skostorlek: 35/36 o ibland 37 ;)
Är du nöjd med din kropp: finns det någon som säger att dom är de ?
Är du nöjd med din längd: Nja.. skulle nog vilja vara lite längre för min ålder
Har du några piercingar: Japp i öronen
Har du någon tatuering: Nej men de kmr när jag blir äldre :)
Söt eller snygg? Lite halv egoistisk fråga men jag vet inte ;) Söt kanske..
Vad tror folk om dig? Ja du får väl fråga dom ? :)
Vad får du oftast komplimanger för? Snällhet o ögonen

Om killar
Killar som jämt går i mysbyxor:
Dom får väl ha på sig vad dom vill men lite variation skadar inte ;)

Killar med tatueringar: Inte alltför mycke men ja de är grymt snyggt ;)
Killar med långt hår: Inte för långt , till axlarna max :p #nohate
Killar med smink: Haha göllit ^^ Beror på vad för smink..
Killar med piercingar: Beror på vart .
Killar som slåss: Bara fjolligt..
Killar som är emo: No thnx :)
Killar som är punkare: No thnx :)
Killar som idrottar: Spelar ingen roll men visst :)
Killar som slår tjejer: HAHAHAH , vilken fegis gör så ?
Killar som är korta? Längre än mig ivf!

Kommentera

Publiceras ej