17 sanningar om mig själv!

1kommentarer

  1. Om man inte vill höra "han var söt" typ 110 gånger (allvarligt) när man går på stan med mig ska man inte gå med mig alls !
  2. Jag har över 50 idoler.
  3. Jag älskar fotboll.
  4. Jag borstar tänderna i duschen xc
  5. Jag tycker det är duktigt gjort om man läser allt XD
  6. Jag älskar mina vänner!
  7. Jag är olyckligt kär :/
  8. Jag älskar min familj inkl. katterna mest av allt på jorden!
  9. Jag hatar att få förfrågningar av såna jag inte känner på fb (adda inte , jag accar iaf inte).
  10. Jag tycker åldern inte har någon betydelse i förhållanden , älskar man varandra så gör man!
  11. Jag beter mig omoget mot dom som beter sig omoget mot mig :)
  12. Jag tycker detta var ganska kul xD
  13. Samtidigt som jag bloggar gör jag ALLTID något annat!
  14. Jag älskar smink , frisyrer och sånt !
  15. Jag tror att jag ska göra en videoblogg nån gång xb
  16. Jag tycker Jason Derulo är grymt snygg :D
  17. Jag älskar musik , vem gör inte lixsom ? ;D

1 kommentarer

jessica

09 Apr 2012 20:34

Kommentera

Publiceras ej