Jag hatar dig men älskar minnena..

0kommentarer

Fan vad jag saknar alla minnen med dig .
Du var en helt underbar människa !
Sen vändes allting upp och ned..
Du blev som en helt annan person .
Ser dig varje dag och får bara skuldkänslor .
Det kändes som att jag gjorde allt fel .
Du var som ett syskon till mig .
Du var helt fantastisk !
Men allt förändrades .
För fort .
Allt kändes så rätt med dig .
Alltså som kompisar .
Ja inget mer ..
Du lekte med mitt hår .
Du sa att jag var snygg .
Du log åt mig .
Du körde viking och så sa du åt mig att slå dig hårt för att du slog mig hårt .
Du .. du ..
Fan alla de här minnena väcker tårar som legat på lur .
Jag älskar allt med dig .
Eller älskade iallafall .
Ögonen .
Snällheten (vilket man inte kan säga nu) .
Hur fan kunde du ändras så jäkla fort ?!
Helt sjukt .
Tänker ofta på dig .
Det vet du .
Men att du sprider falska rykten till mina ovänner .
Hur taskigt är inte det !
Det va allt jag ville ha skrivet .
/ M

Kommentera

Publiceras ej