Why are you so beautiful ♥

0kommentarer

Varför ska du vara så j-vla fin för !!??? Jag som ska släppa taget om dig , kan du inte raka av håret o ha munkkläder typ ?! Haha , nej men asså det är inte kul när du står 3 cm ifrån mig och kollar på mig med dina bruna ögon ! GAASSSHHH ! Idag var jag med kusinen 2 timmar och vi var ut o gick med sötaste Selma ! En liten vovsing ! Hon är miniliten o svart , brun o vit :) Hon som är så himla folkkär så sjklart gå fram te alla vi möter x)) Sötis hon är ! Sitter o lyssnar på Mistletoe med Justin B <3 Så sjuuuukt vacker.. Väcker gamla minnen ♥ Haha min katt skulle hoppa upp på högtalaren och då hade han ner hela blomkrukan i golvet x) haha fast ja o syrran fick städa upp xO xd nej men nu ska jag ta o kolla om en sak går ;)) Pusshej <3

Kommentera

Publiceras ej