When someone hurt you but they don't know it , just smile and go away ♥

0kommentarer

Hejsan . Sitter o tänker på att jag säkerligen inte kommer få gå på Robert konserten o hur mycke jag kommer gråta då :'/ Jag kommer inte gå till skolan heller om jag inte får gå jag svär jag ommer gråta flodar !! Fan vad min data e cepe . Laggar som fan !! Ah nu skiter vi i derå !! På fredag ska jorden gå under förresten :)) Vem tror på sånt ? Inte jag :D -.-' Asså fan , förra gången vare 5000 pers som tog sjmord , får se hur många det blir denhär ggn då -.-'' Sitter o lyssnar på Fonky Fresh ft Söder - Du Var Mitt Allt , fast när jag lägger upp detta inlägg lyssnar jag nog på nåt annat ;) Så brukar det vara ! Ska klippa mig i veckan (hoppas jag) om mamma kommer ihåg att beställa tid :) Eller JAG ska inte klippa MIG , det ska ju frisören göra :) Jag ska ha etapp :)) Såg en tjej på en reklam som hade det då sprang jag ba MAMMA SÅDÄR SKA JAG HA !! Sen vill jag bleka mitt hår oxå men jag ska nog vänta till jag blir lite äldre tror jag :) Snart äre Halloween oxå ! Jag ska ha halva ansiktet vitt med svart ögonskugga kajal o mascara sen ska jag ha andra halvan svart med vit kajal ögonskugga o mascara (om jag hittar den svarta mascaran) annars frågar jag Camilla om ja får låna den :) För det ska kanske vara Halloween party i 61:an o 62:an :DD Fast då ska vi låna Tibble's gympasal tror vi eller så har vi våran :) Annars får jag väl ha en egen för mina tjejvänner :) Sitter o snacka med Amanda (LL' <3 Nicenice ! Nu lyssnar jag på Tänk Alla Gånger iställer <3 Tänker fortfarande på det där med Robert , dethär kan vara enda gången han kommer och jag missar det för att jag inte FÅR ! Änte de lite sjukt ? Nu ska jag nog fixa en bild på paint :) Pusshej <3


Känner igen sig lite .. </3

Kommentera

Publiceras ej