I like you , but you don't like me , that's what todays love is ♥

1kommentarer

♥Hejsan , blir nog ett ganska snabbt inlägg , för jag känner att jag är väldigt hungrig , åt inget i skolan idag , eller jo en gaffel rotmos (får kväljningar när man ska svälja) fast den gaffel"biten" dränkte jag i sås ;) sen en morotsbit. Hade verkligen ingen aptit alls !!! Inte så konstigt med tanke på maten .. Vi får ju två olika rätter(stav) så idag var det grönsakssoppa vilket jag inte alls ville ha , så fanns det bara oxbringa o rotmos . Efter de kanske man inte får någon aptit . Fast vissa tyckte det var gott , men det är min åsikt ! Sen har vi ju temat Kärleken Är Fri nu i skolan , vi är först i hela västmanland (stolt som fan) x) Haha :p Jag vill vara åka te stan elr skultuna o va me nån :(( Ska fan fråga om jag kan vara med Elli elr nåt bara för att få komma ner :DD Puzzhej ♥

1 kommentarer

FlizanLizan

29 Oct 2011 10:49

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

Kommentera

Publiceras ej