I love you like a lovesong baby ♥

0kommentarer

Hejsan ! Vill bara säga jättemycket tack till min älskade Yessica , som faktiskt smög bakom ryggen på mig för att göra en header ^^ Tack <3 Blev jättenöjd verkligen ! ♥ Sitter o äter halstabletter ^^ vet inte varför :o Haha ! Min bror har köpt ett PS3 fast han har inte fixa klart de så kan inte spela än .. Men men , väntar man på något gott väntar man aldrig för länge :) Burrrr vad jag fryser :/ I VECKAN SKA JAG ÄNTLIGEN KLIPPA MIG !!!! :D :D :D Ganska spänd över hur det kommer att bli :D Vi ska gå på drop-in på klippstugan :) Så jag ska försöka säga till mamma att jag vill ta hål uppe i örat samtidigt (a) haha inte för att jag tror att hon går med på det men det är värt ett försök ;) Igår var jag med Emilia en kompis till mig :) hon mosade bär på en sten och det såg ut som blod haha ;D Alla som gick förbi ba öööhhh... Sen så skrev hon en kompis namn o han bor precis ovanför där vi gjorde det , han ba : skriv inte mitt namn ! hahahahahah , emilia ba oops.. xDDD haha hade skitkul ! Nu tänkte jag göra lite annat , kanske fortsätta med att spela piano :) Pusshej ♥




Kommentera

Publiceras ej