I love who you was from the beginning but now.. i hate you ♥

0kommentarer

Hejsanhejsan ! Jag har tråkigt , mamma o maja kommer snart hem , maja har slutat tidigt idag (antar jag?) :P Hhaha , sen tänkte jag lägga mig nånstans o kolla på en av Twilight filmerna <3
En liten konversation jag och min syster hade på fb nu :P :

Jag : Hejsan och Välkommen till Facebook Maria Nordgren ! Här kan du chatta och ha kul med dina vänner ! Hoppas du trivs ! Har du frågor får du gärna ställa dem till mig ! Mvh Facebook
Syster: äsch lägg av
Jag :Ursäkta men det uppstod ett fel ! Var vänlig försök igen om två sekunder !
Syster : hahahaha ska dra nu . pusspuss
Jag : puss på dig också du ! Hoppas du trivs på facebook ! puss fb :*
Rop från syrran i köket : äru knäpp eller ?
HAHAHAHHAHA ! Vi är ju ba bäst ! Hon är äldre än jag och har haft fb längre och ja skriver sådär :PP pusshej

Kommentera

Publiceras ej