I can't live without you , but i think it's time to move on ♥

0kommentarer

Rubriken stämmer så läskigt sjukt mycket ! ♥

Jag trodde jag kunde leva utan dig , men där sa jag något förhastat.
Att gå vidare , det vet du att jag inte kan för det har jag sagt.
Men vafan ska jag göra , allt känns bara bortkastat.
Jag saknar dig sjukt mycket , önskar att allt bara blev nerlagt.
Stå vid din sida , det kan jag inte göra.
Du gjorde så mycket fel , du försvann som en vind.
Det enda jag vill , är att du ska viska i mitt öra.
Att allting vart fel , och vi kan börja om så du får känna min kind.

Text till: *** ******
Text av: Malin Nordgren

En från ett däck grejs va nyss här o lämnade däck till min syster men hon är inte hemma , så JAG fick skriva under . Fast han var trevlig och hade humor !
Jag: ska jag skriva efternamn oxå eller ?
Han: skriv vad du vill :)
(mina katter var ute)
Han: Du kan skriva kattens namn oxå om du vill det x)

Haha nu ska jag hålla på med lite annat på datan , knsk bloggar senare pusshej ;* <3

Kommentera

Publiceras ej