gästbloggning- ny header

0kommentarer

Hejhej, Jessica här! eller Yessica som Malin kallar mig. Idag var vi ute på förmiddagen en liten stund och tog kort, så nu har jag gjort en ny header till henne utan att hon vet om de, hehe! MALIN OM DU TYCKER ATT DE BLEV FULT SÅ SÄG BARA TILL!! Dedär du berättade att du ville ha två bilder så där?, om du vill ha de så kan jag försöka att fixa de till dig. Men dock vet jag inte hur man gör de bara. Fast de är alltid kul att lära sig nått nytt i photoshop! ;)
Ni kan cheka in mi blogg oxå tycker jag! men innan ni gör de vill jag bara varna er om hur ful min blogg är just nu.. blev inte alls nöjd. ska ta och fixa den sen. För att komma in på min blogg tryck HÄR då! Tycker att ni kan kommenterna den oxå, de är juh alltid kul med en lite kommentar! :)
Just nu är Malin hos Ingalil, de är en släckting till Malins mamma.. tror jag :)
bilder på mig och malin när vi är på väg hem från skolan en dag!

Kommentera

Publiceras ej