-

0kommentarer

Börjar dagens bloggning med ett test!


ALLA TJEJER, SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS.


KÄRLEK:
Är du kär just nu? - ja
Har du någon kille just nu? - nej
du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dej? - ja
Vem kramade du senast? - bahjo <3
gillat någon för skojs skull? nej !
är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Absolut inte (om jag hade någon).
SKOLA:
Är du duktig i skolan? - jarå , vad jag vet ifall (utvecklingssamtal torsdag) ;)
Har du bra betyg?- har inte betyg än
Har du fått göra om ett prov någon gång? - inte vad jag minns men kanske förut
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - ja
Sköter du dej i skolan? - Ja de tycker jag ivf :D
tuggat tuggummi under skoltid? - men varför bry sig? :)
pratat i telefon på en lektionstid? - ah , fast jag hade tillåtelse
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon?- nope


FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 7 + 2
bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Ja :)
Trivs hemma? - ja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - nope
Har skrikit och slagit din mamma? - nej o.O
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nej
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - haha ah , mest på skojj ;)
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja <3

VÄNNER:
Du har vänner? - ja
Vilka brukar du va med? - sofie , elli o bahjo :)
älskar du dina vänner oavsett hur dem ser ut - självklart !?
Har du pussat någon av dina kompisar? - haha ja ;)
skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej !
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - mh..

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - jao
Putar med läpparna på kort? bara på driv ;)
Tar kort på dina bröst? - absolut inte :ooo
Använder foundation på läpparna? - ibland , fast det får jag när jag sminkar mig så ;)
Super dej packad varje helg? säkert hörredu ;)
Du har kysst en tjej? - nej
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - vad menas med fjortisfrisyr xd ? och nej de gör jag inte ;)
Ditt hår e knallblont? - nej

Kommentera

Publiceras ej