läs

0kommentarer

Varför ska livet vara ett helvete,
jag förstår inte !?
Du har förstört allt ,
sseriöst allt.
Du har gjort så min kompis drar,
du har gjort så jag inte vill gå kvar.
Helt sjukt egoistiskt(?)
och helt jävla otroligt.
Fiifan asså..
mår så jävla dåligt av detta !
Du vet inte att jag skriver om just DIG,
men så äre .
Det är som.. som en mardröm alltihop.
Du skrev : Jag finns här för dig gumman<33333
SKIT SNACK!!
Du finns inte här .
Du är sån jävla stor svikare..
Jag förstår inte att du gjorde det här mot mig..
Att du skriker åt migg,
skäller ut mig för något jag inte gjort..
Vafan har hänt ???!!!
Du .. du är en annan person..
Jag frågade er snällt
då skriker ni åt mig !?
Tack så mkkee..-.-
Att du gjorde såhär..
asså jag kan inte förstå de .
Jag har mina närmaste
det är dom jag behöver nu ..
inte dig ..
absolut inte dig!!
du förstörde allt.
hoppas nån av oss byter.
jag är så oerhört trött på det här nu..
du har svikit migg över 10000000000 ggr.
och åter igen.
du har sagt förlåt 10000000000000000000 ggr
och där tog de slut för nu kommer jag aldrig prata med dig mer.
jag har sagt det många gånger men nu äre nog.
nu menar jag det på allvar .
Du finns inte här för mig ,
det är bara nåt du säger.
Du säger ; gumman du och jag 4ever
Men du ljuger för ALLA !
jävla nksd,BGMB A<V<KHSB< !
ASSÅ FAAAAAN !
Jävla drygt det här är asssoooooo!


ta inte åt er om ni inte vet att det är du..

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera

Publiceras ej