LÄS ABSOLUT TEXTEN !

1kommentarer

Vissa anser mig som att jag har damp,
ta inte illa upp men jag är lättirriterad.
Att få kommentarer om att jag/mina kompisar är tjocka/fula i skolan,
asså tror ni inte jag säger till då eller ?
Idag när jag satt i ljushallen sa en kille: alla tjejer måste ha smink! annars är de fula,
asså där var jag nära på att ba ge honom en smäll!
Fattar ni ?
Jag repar upp mig på småsaker!
Ni kanske tycker det här är urlöjligt men.,
jag är mig själv !
Att stå vid bussen,
med mobbarna vid sidan om ..
Hur tror ni de känns ?
Mobbing asså,
fan jag blir irriterad nu!
Är det INGEN som förstår hur farligt de är ?!??!
I typ förrförregår blev jag kallad saker,
den personen kallade mig ; fjortis, bulldog, pitbull osv.
Jag tänkte fan inte gå till skolan ,
men jag tänkte på mina kompisar , hur dåliga betyg jag skulle få och hur mycket jag skulle sakna min lilla "E"!
Kan ni inte förstå hur jävla löjliga ni är ?!?!
Om ni har något emot mig så säg det !?
Idag sa en kille i skolan "tjockis" till mig och min kusin.
Då sa jag såhär; gå inte och tryck ner någon, du ska inte gå runt och leta "problem" hos andra när du själv inte är perfekt ! Han var skitlöjlig-.-  Om han kallar oss tjockis då kan jag lika gärna kalla han långben så lång som du är.
Men jag gör det inte , vet ni varför ?
Jo, för att jag är inte så låg som han-.-
Jag har inte damp, jag kan behärska min ilska,
men jag har blivit myyyycket mer irriterad på småsaker nu när jag har varit mobbad länge.
Att det ska vara så svårt att fatta hur mycket man sårar folk!!!??
Jag och mina vänner ska KANSKE göra en film om mobbing.
Den ska visas för persbo,tibble och yt .
Denhär texten var inte så lång men den ska räcka för att ni ska sluta!
SLLLLUUUUUTAA FÖR I HELVETE !

1 kommentarer

mikaela ''' (:

06 May 2011 16:08

jag ska fan döda alla ..

det är nog bara jag som förstår hur du känner, jag har varit med .. byter du skola så måste vi fan hålla kontakten baby.<3

du vet att jag finns, alltid !

den dära finniga långbenen som sa tjockis , ? skulle vilja ge han en smäll skulle inte gå , han är för stark och för lååååååååång.

alla får alltid damp på någon ibland.

alla klarar av vissa saker .

nmobbarna som kallar dig bulldog & skit ska fan ta och tänka efter, dom blir mobbade också snart ! dom är såååå jävla omogna så det inte går att förklara hur mycke.

jag försöker stötta dig så gått det går .

bulldog ? du serfan inte ut som en hund , du är en normal person.

skit it om man är tjock , smal ,ful,fin,smart,osmart .. man är den man är.

du är ingen annan är malin nordgren.

alla mår sämst , du mår som mig..

jag kämpar så gått det går.

malin, jag finns alltid för dig.

vafan har 'mobbarna' fått bulldog ifrån ? dom ser ut som det själva isf . nästa gång dom håller på mot dig , så står jag i vägen och säger bara: hållkäften snorungar och låt henne va ? , vafan har hon gjort er . INGENTING ! hon är en vanlig person som precis som alla andra ! ni troratt ni är dom bästa , men nooottt , ingen är perfekt !

om ni tror att ni är mycke mer värda än malin. skaffa er ett bättre liv, elr låt malin va totalt !

men malin, du har mig vid min sida , du vet vad jag vågar och inte . !

jag kan slå dom.

du bettyder mest <3

älskar dig sötan och kommer alltid att göra det ! <3333

Kommentera

Publiceras ej