Trögt-.-

0kommentarer

Hejjhejj! Nu sitter jag här och är sjuk- IGEN! Drygt.se Men ajja,, nu ska jag berätta nåt ! Jag var hemma en dag eller rättare sagt en kväll, eller ja,, kvälldag xP Iaf så var det en katt som vi tog hand om förut som hette Sotis =)) Och då kom han hit och vi hade choklad på verandan (xD) då ser jag att min nuvarandrande katt (vilda) morrar åt nåt ,, jag går dit och kollar då ser jag sotis jag ba ; SHIIEET , sen går jag och försöker stänga in vilda i tvättstugan så länge så hon inte bli aggresiv ,, men vad händer ? HON SMITER-__- Ah sen ser sotis vilda och springer. Då börjar vilda HOPPA PÅ FÖNSTRERNA ! (stav xD) hon vällte alla blommor förutom 3 xP sen fick JAG städa upp -_- hAHHAH ,, a de va den Vilda historien ,, fattar ni Vilda xDDD Men ajja pusssshheeejj!
JUSTIN BIEBER KOMMER T SVERIGE!

Kommentera

Publiceras ej