Livet Som Justin Bieber! Del 1

0kommentarer

-*riiiiing*
Jenna vaknade med ett ryck.
-Seså Jenna, dags att gå upp ! , sa mamma och drog upp persienen.
-Men jag mår inte bra mamma, sa Jenna och hostade.
-Du har väl bara en liten förkylningdet det är ingen fara! Seså upp nu!
-Kanske det..

Jenna klädde på sig och åt frukost , hon tog på sig skorna och började gå mot skolan när hon stötte ihop med någon. Jenna tappade sina böcker på den blöta marken.

-Oj ursäkta det var inte meningen!, sa en killröst som kändes igen på något sätt. Men Jenna tittade aldrig på honom han kunde ju liksom vara vem som helst!
-Det gör inget , sa Jenna snabbt och plockade upp sina böcker.
Sen fick hon rusa till skolan för att hinna!

Hon gick och satte sig vid bänken när fröken började prata.
-Elever idag har vi en ny elev här i klassen, ska du presentera dig för klassen ? , sa fröken
-Hejsan, jag heter Justin Bieber , jag har precis flyttat hit.
-AAAAAHHHH!!!
-SLUTA SKRIKA TJEJER!
-Förlåt..
Alla tjejer skrek förutom en , Jenna.

På rasten så klängde alla på Justin men han puttade undan tjejerna och sa att han ville vara ensam.
Han gick istället fram till JENNA!
-Hej, sa han.
-Aa, svarade Jenna surt.
-Vad är det jag har gjort ? sa Justin frågsam med lika lugnt som vanligt
-Ingenting förutom det att du har tagit alla vänner ifrån mig !
-Det var liksom inte meningen , men alla dras ju till mig , sa Justin lite retsamt
Jenna kollade konstigt på honom och sa: - Kolla på dig själv !
-Behövs inte vet redan hur snygg jag är , sa Justin och puttade lite skämtsamt på Jenna.
Jenna reste sig från gungan och började gå.
-Jenna det var inte meningen att verka oförskämd, sa Justin snabbt.
-Synd, för det var precis det du lyckades med.


Efter skolan började Jenna gå hemåt.

-Vill du ha sällskap hem ? Frågade en röst bakom henne.
Hon vände sig snabbt om, där stog Justin.
-Det skulle vara trevligt, men inte av dig..
-Jenna , sa Justin och tog tag runt armarna på henne.
-Vad?
-Jag är nykomling här och i min förra skola var jag älskad av ALLA .
-Och .. ?
-Vill du inte prata med mig så slipper du ! sa Justin irriterad och gick med snabba steg iväg.
-Vänta .. det var inte meningen att bli arg på dig Justin. Det är bara det att.. jag typ.. äh..
-Jo vad?
Jenna sa inget mer utan bara gick fram och kramade Justin.

Tycker du del 1 var bra ? Missa isåfall inte del 2!!

Kommentera

Publiceras ej