Livet Som Justin Bieber! Del 8

0kommentarer

-Men..vart är Je.. längre hann han inte förren han hörde någon sjunga.
-Ja må han leva ja må han leva.. hördes det en vacker röst från köket.
När Jenna sjöngt klart gick hon fram till Justin och sa: Trodde du verkligen jag glömde din födelsedag ?
-Jaa, sa Justin.
-Men älskling då, sa hon och gav honom en puss.

Sen vart det fika och Justin fick skära upp tårtan. Det var hans favorit , jordgubbstårta.
-MUMS , sa Justin.
-Japp de här var gott, svarade Jenna.
-Vi har en till överraskning till , sa Justins och Jennas mamma samtidigt.
-Jaså vad är det då ? , frågade Justin.
-Det får du se ikväll Nicke Nyfiken, sa Justins mamma.
-Men.., sa Justin och kollade med sorgsen blick.

På kvällen när Justin skulle få reda på överraskningen började det med att Jenna och Justin gick till en resturang.
-Vad gör vi här? frågade Justin.
-Vi ska äta god mat och du ska få veta överraskningen men du får inte överraskningen idag jag bara berättar om den, sa Jenna.
-Okej..? , sa Justin frågande.
-Japp men nu ska vi beställa.
-Kyparen! , ropade Justin.
En kypare kom fram till bordet redo att ta deras beställning.
-Jag vill ha..delade bitar kött och pommes frites och till det vill jag ha en biebertini, sa Justin.
-Jag tar det som han tog, sa Jenna och log mot Justin.
-Okej då återkommer jag snart med maten, sa kyparen och gick mot köket.
-Så vad var överraskningen ? , frågade Justin och lutade sig över bordet.
-NEJMEN ÄR DET INTE SJÄLVASTE JUSTIN BIEBER, sa en gammal tant.
-Hehe.. vi sitter och.. längre hann han inte förren den gamla damen sa: -Kan jag få en bild och en autograf ? Min dotter skulle bli så glad!
-Okej då, sa Justin.
Han gav henne en autograf och en bild sedan sa han till Jenna: - Vad skulle du säga?
-Jo det är så att..längre hann hon inte längre igen förren kyparen kom med maten.
Äntligen var de själva.
-Jo det är såhär Justin,, du ska bli pappa.

Läs fortsättningen i del 9!<3

Kommentera

Publiceras ej