Livet Som Justin Bieber! Del 7

0kommentarer

-Ja må han leva , ja må han leva , ja må han leva ut i hundrade år..sjöng Justins mamma.
Justin tittade nyvaket på mamman och log.
-Grattis älskling , sa mamman och kramade honom.
-Tack, sa han och tog en bit av bakelsen som han fått.
-Hur känns det att vara 17 då ? , frågade Justins pappa.
-Ja det känns som vanligt hur borde det kännas ? sa Justin.
-Jag vet inte.

Precis när Justin skulle öppna ett paket hörde han en signal som han kände igen , han tog upp telefon och sa ; - Justin ?
- Hej älskling, jag ville bara säga att du måste gå till skolan själv idag , så ses vi där. Pusshej!
Justin hann inte säga något mer , Jenna la bara på.
-Jenna har glömt min födelsedag..sa Justin sorgset.
-Nej det tror jag inte, sa hans mamma tröstande.
-Är det därför jag får gå själv till skolan och hon inte säger grattis ?
-Men älskling då, sa hon och kramade honom.

-Nu går jag , ropade Justin ifrån hallen.
-Gör de , ha en bra födelsedag i skolan, pusshej! , ropade hans mamma tillbaka.
-Det tvekar jag på , sa han för sig själv och gick ut.

När han kom fram till skolan så han Jenna.
-Hej älskling , sa Jenna och försökte krama honom.
-*fnys*  ,, Justin gick därifrån.
-Vad är det med honom ? , sa hon och gick till sina kompisar.
Justin hade den värsta dag på länge.
Jenna kom fram till Justin och sa : - Min mamma är hemma från sjukhuset nu.
-Ah va kul , sa han och försökte undvika henne.
I klassrummet sa Jenna: - Ehm Lena ( läraren) jag måste sluta tidigare idag.
-Ja jag vet jag fick din mammas mejl.
-Okej
Dagen gick och tillslut skulle Jenna hem, hon gick fram och tog tag i Justins midja och försökte ge honom en "hejdåpuss" men hon träffade hans öra istället.
-Nej men strunta i det då.. och så gick hon

-Fan vilken cp dag , sa Justin och gick hem
-När han öppnade dörren slängde han allt på golvet och så gick han mot vardagsrummet.
-GRATTIS !! , skrek hela hans släkt och kompisar.
-Hahah ni skrämmer skiten ut mig fan! , sa han och skrattade.

Missa inte del 8 ,, de vore dumt ;)<3

Kommentera

Publiceras ej