Livet Som Justin Bieber! Del 6

0kommentarer

...kanske har fått cancer.
-Nej inte min mamma, min mamma är frisk hör du de ??! MIN MAMMA ÄR FRISK, skrek hon i luren.
Jenna slängde på luren och sedan började hon gråta. Justin vaknade med ett ryck.
-Vad händer Jenna ?!, frågade han oroligt.
-De ringde från sjukhuset, sa hon och grät ännu mer.
-Vad sa de då ?
-Mamma kanske har cancer, sa Jenna och nu grät hon så mycket så det såg ut som om Justin hade badat i sin tröja han hade på sig.
-Det kommer nog ordna sig, sa han och kramade om henne.
-Nej det kommer det inte, hon kommer dö och då kommer jag bli ensam, sa hon med tårar rinnande ner för kinden.
-Men din pappa då ? , frågade Justin.
-Han dog i en bilolycka förra året.
-Oj förlåt!
-Det gör inget..
-Hon kommer inte dö , och om hon skulle göra det får du ju bo här, sa Justin och torkade bort en tår från kinden.
-Tack, sa Jenna och kramade Justin.

Nu var Justin och Jenna påväg till skolan.
-Men vilka har vi här då ? , sa Jesper
-Justin och Jenna, sa Justin normalt.
-Vilka såg det ut som ? Frågade Justin.
-Men äh! , sa Jesper och gick.
-Hahaha! skrattade Justin

När Jenna kom hem sa hon till sin mamma : - Justin fyller snart 17 vad ska jag ge honom ?
-Jag vet inte vad tycker du ? , sa hennes mamma.
-Om jag visste skulle jag inte fråga dig ju haha, småskrattade Jenna.

Kommentera

Publiceras ej