Livet Som Justin Bieber! Del 4

2kommentarer

Den här kvällen var som vanligt, alltså ingen Jenna hos Justin och ingen Justin hos Jenna.

-Jenna!, ropar mamma från köket.
-Ja ?, ropar hon tillbaka.
-Kom ett tag.
Jenna går dit.
-Vem var det där Justin egentligen , när träffades ni osv.
-Justin Bieber, du vet han som sjunger så bra :D
-Jag vet men asså hur träffades ni och så.?
-Han började i min klass och jag gillade honom inte först , sen började jag gilla honom och det hade hänt en sak så han kom hit och pratade med mig sen somnade vi.
-Jaha då förstår jag, förlåt , men du kunde ju ha berättat att du hade pojkvän.
-Han är inte min kille ?!
-Hah vi säger så gumman, gå och lägg dig nu.
-Mammor.. sa hon och gick ut från rummet.

Nästa dag kom hon till skolan men såg inte till någon Justin på vägen. Hon vart orolig för han hade hennes nummer men ringde inte. Hon var tvungen att springa hem till honom.

*plingplong*
-Hej är du Justins mamma
-Ja och du är ?
-Jag är Justins kompis , Jenna heter jag.
-Jaha så trevligt, sa hans mamma trevligt.
-Är Justin där?
-Nej han är väl i skolan.
-Men.. jag mötte honom inte och han är inte i skolan?
-Jag går och letar, sa Jenna
-Ring mig sen på det här numret, sa mamman och gav sedan henne ett nummer.

Jenna letade och letade men hittade inte honom någonstans och nu var hon riktigt orolig.
-JUSTIN, JUSTIN, JUUUUUUSTIN , ropade hon flera gånger om.
Tillslut sprang hon till skolan och vem satt där ? Jo JUSTIN.
-JUSTIN!, skrek hon.
-Hjälp vad är det!?
-Jag har letat överallt efter dig!
-Varför det jag är ju här.
-Justin inser du inte hur orolig din mamma och jag var ?!, sa Jenna och började gråta.
-Men Jenna.., sa han och gick närmre.
-Du ringde aldrig.. du ville inte gå med mig..du..du struntade i mig, sa Jenna och kände en tår rinna ner för kinden
-Jenna så var det ju inte, sa han och tog tag på hennes midja.
-Släpp mig! , sa hon och sprang därifrån.
-Jenna, ropade han efter henne.

Gillade du del 4 ? Missa då inte del 5 !!

2 kommentarer

jessica

11 Mar 2011 09:36

ska du inte skriva en DEL 5 innan 6? x)<3

sanna

11 Mar 2011 19:20

sv: oj såg inte kommentaren förns nu haha :D men tack ditt hår är också jättefint!!:)

Kommentera

Publiceras ej