Livet Som Justin Bieber! Del 2

0kommentarer

-Vad var det där? , sa Justin och log.
Jenna sa inget mer utan bara sprang.

Nästa dag i skolan fick Jenna se i skoltidningen att det var någon som hade fotat när hon hade sprungit fram och kramat Justin.
-VEM FAN HAR GJORT DET HÄR, skrek hon.
-Hahaha, skrattade Jesper , den kaxigaste i klassen.
Jenna gick fram och tog tag i kragen på hans tröja.
-Du din jävla idiot ! Du skriver ett nytt inlägg eller vad fan du kallar det i tidningen om att du bara retucerade dit mig okej !?!
-Ja ja tare lungt !
Justin skrattade lite men satte handen för munnen och låtsades hosta, Jenna gjorde bara en konstig blick tillbaka och gick sedan därifrån. Justin gick efter med snabba steg.
-Du garvar åt att vi hamnar i tidningen ?! , sa Jenna argt.
-Men Jenna jag tyckte det var lite kul att Jesper vart rädd för dig bara.
-Folk kan tro att vi är tillsammans pågrund av dethär!
-Men Jenna , låt de tro det då, vi vet ju sanningen.
Jenna började gå igen.

Efter skolan när hon kom hem var det en lapp på kylskåpsdörren där det stog: Är ute och handlar , snart hemma igen om du vill något finns jag på mobilen. Kram Mamma
När hon hade läst klart lappen knackar det på dörren. Hon öppnar och där står Justin ! Hon såg på honom att han inte var glad.
-Vad är det ?
Justin bara vände sig om och gick igen.
-Justin! Kom in och berätta.
Justin klev in.
-Vänta så ska jag hämta något att dricka, sa Jenna
-Så vad är det som har hänt ? , frågade Jenna och drack en klunk.
-Mycket.. sa Justin lågt och hest.
-Berätta, jag lyssnar.
-Allt är skit hemma
 
Så satt de där hela kvällen men tillslut somnade båda två framför tv:n i Jennas rum.

-Jenna,jenna vakna.
-MAMMA!
-Vem är det här då ? 
-Det är Justin, Justin Bieber.
-Och får jag fråga vad han gör här.
-Jag ville bara ha någon att prata med så jag kom hit, sa Justin.
-Okej men sov nu det är tidigt upp imorrn.
-Går det bra om jag sover här Jenna ? frågade Justin
-Såklart , sov nu.
-God natt , sa Justin.
-God natt, sa Jenna och la huvudet på Justins mage.

 Tycker du del 2 var bra ? Missa då inte del 3 !!

Kommentera

Publiceras ej