;```''''''((

1kommentarer

IssaDuVet tis 1 mar 12:07
vad har hänt gmn vem är en sån idiot jag ringer dig<3333333
FINNS GMN<333333333333333333333333
 
MalinBieber tis 1 mar 12:27
Jadu.. vem är en sån idiot ?
Anmäl    PM
bbarafaannys tis 1 mar 14:24
tack !
MalinBieber tis 1 mar 14:45
elr hur !<3
MandisDuVet tor 3 mar 12:35
Malin och micki:asså malin och micki sluta och spela cool för en som är äldre

Isabel:naww du är bäst älsklar dig gmn och kommer alltid att göra<333333333333333333333333333333333333333333
MalinBieber tor 3 mar 12:58
vi är som vi är duvet ;)
bbarafaannys tor 3 mar 13:34
eller hur, cool ? vi är vi själva
MandisDuVet tor 3 mar 13:45
ja men ni är inte vänner
bbarafaannys tor 3 mar 13:49
hur vet du de ?
jag tänker aldrig vara vän med dig amanda, du har gjort för mycke,
MalinBieber tor 3 mar 15:15
Jaa elr hur -.- :ö
bbarafaannys tor 3 mar 15:18
m ,
MandisDuVet tor 3 mar 16:08
malin sa att ni inte var vänner så?????
bbarafaannys tor 3 mar 16:10
men amanda, du ska veta en sak !
jag hade älskat dig
du bbara ljög för mig
vår vänskap är borta !
föralltid
så kan du sluta hålla på ?
elr är de svårt ..?
IssaDuVet tor 3 mar 17:26
men hall kan ni bara låta varandra vara och sluta prata med varandra eller???????:O
Janin-aa tor 3 mar 18:19
herre gud, du bbarafaannys kan ju bara tänka lite! Du säger att hon är borta ur ditt liv, men ändå tar du dig tid att kommentera på hennes bdb. OJ HON ÄR VERKLIGEN SÅÅÅ BORTA. Nej, jag tror inte på dej när du säger att hon är borta, eftersom du tar dig tid att kommentera. Om det är bråk du är ute efter så sätt igång, men det blir inte en lätt match för dig bruden. Bråka med andra som faktiskt orkar hålla på och vara lika dryg som du.
Håller totalt med Issa, sluta prata med amanda nu eftersom hon inte betyder nåt. Du lämnar inget annat än skada efter dig!
IssaDuVet tor 3 mar 18:29
bra skrivet janina:P
MandisDuVet tor 3 mar 18:36
tack janina och isabell<333

Malin och mikaela:asså kan ni vara snälla och bara låta mig vara nu jag ber men egenkligen ska jag inte behöva be er sluta
IssaDuVet tor 3 mar 18:37
SANT amanda<3333333
MandisDuVet tor 3 mar 18:40
<3<3<3<3<3
Janin-aa tor 3 mar 18:44
<3<3<3
Janin-aa tor 3 mar 18:44
Issa,, du vet, jag är en riktig gangster ;)
IssaDuVet tor 3 mar 18:53
hahahahahahahah aaaaa det vet jag<333333333333:D:P
bbarafaannys tor 3 mar 18:54
HAHAHAHHAHAH !!! OMG ?
Janin-aa tor 3 mar 18:56
vad sa vi om att sluta kommentera va, va va?!?!
bbarafaannys tor 3 mar 18:57
nej, jag kan forsätta ?! :D
Janin-aa tor 3 mar 19:01
visst om du inte kan släppa amanda så go for it !
Du visar att hon betyder nåt för dig. En bra början lilla vän
IssaDuVet tor 3 mar 19:05
aaa ganska så omoget att forsätta när man säger ifrån hurre du:S:S:S
bbarafaannys tor 3 mar 19:07
hahaha ! de värmde ? ;o
men hare gött för nu skiter jag i er :D
Janin-aa tor 3 mar 19:09
duktig flicka, så sa det se ut!
Janin-aa tor 3 mar 19:09
för seriöst, ingen med liv orkar med dig.
IssaDuVet tor 3 mar 19:09
bra:D
MalinBieber fre 4 mar 17:33
Asså vafan-____-
Vem vare som ville prata med dig amanda ?!
JAG!
Vem vare som ville reda ut allt amanda ?!
JAG!
Vem äre som får skulden för allt skit amanda ?!
JAG!
Asså fifan! Jag pallar fan inte med detta,,
du har inte med mitt privatliv och göra såå,,
STANNA UTANFÖR!
Isabell och Janina vad fan har ni med VÅRAT bråk,,
och göra ?
Ursäkta men kan ni vara "snälla" och stanna utanför,,
ni har inget med det här och göra!
So what om vi inte är vänner,,
ni vet att alla bråkar nån gång!
Dessutom så tar de ungefär,, hm.. låt oss säga,,
typ 2-3 veckor att bli vänner igen!
Vi är snart vänner igen ska ni se,,
det är så drygt att såna som ni ska lägga sig i !
Som sagt har ni inget med detta att göra,,
so stay out!
Vet ni hur mycket energi ni slösar,,
på att bråka,,bråka,bråka och återigen bråka ?
Ni kanske är Amandas kompisar ,,
men för de ska ni inte lägga sig i !
TACK OCH HEJ!
Janin-aa fre 4 mar 18:34
slösar energi på att kommentera bilder-...? Är du så otränad att du blir trött på att kommentera? Dax att släppa datan och gå ut och röra på sig då! För jag blir inte trött på att kommentera, det är avslappnade !
Och visst äre drygt när folk lägger sig i. Men om det här nu är mellan dig och amanda, varför lägger den där barafannys i sig då? Det kanske är okej, eftersom hon är på din sida? Jag tror amandauppskattar att vi STÖTTAR henne, inte lägger oss i! För det gör vi inte, utan vi stöttar henne och tar konverationer som hon kanske inte orkar ta. Vad säger du om det va? För det är bara elakt att ni är två och hon ensam. Men det kanske du ser som att det är okej? När det gäller dig får barafannys lägga sig i. Men det är elakt, fel och orättvist. Då får tamejfan amanda oxå ha folk som stöttar henne. Om du anser det som att vi lägger oss i, så fine, det är dina åsikter. Men hittills har dina åsikter bara varit fullkomligt patetiska. Så så länge som ni bråkar, så tänker jag finnas här för amanda och ''lägga mig i'' som du säger. Och så länge som du ser det som att det är okej att din kära kompis lägger sig i, så tänker jag stanna, och isbelle oxå! Så du har ingenting att komma med, snorpan.
TACK OCH HEJ!
MandisDuVet fre 4 mar 19:30
aww tack janina<3333

Älskar dig tack för att stöttar mig<333
IssaDuVet fre 4 mar 20:03
hahahhaaa jag håller med janina:P
Janin-aa fre 4 mar 20:09
:) <333

issa, jag sa ju det - riktig gangster ;) <33
MandisDuVet fre 4 mar 20:50
åå tack <3333333 issa och janina<33
IssaDuVet fre 4 mar 21:54
ingen orsak gmn jag finns alltid för dig gmn jag hoppas du vet <33333333333333
MalinBieber igår 08:59
Bråket är mellan Mig,Mikaela och Amanda! Jag tycker man slösar jävligt mke energi på sitta här-.- Jag har mina åsikter! Detta är ett fritt land right ? Ni lägger er i jävligt mke! Jo vad jag säger om de ,, jo att Amanda vet vad hon har gjort ,, jag vågar erkänna att jag har bråkat med henne och sagt saker men vågar Amanda erkänna ? NEJ! Dessutom så om hon har varit taskig mot oss två så får hon ta konsekvenserna tycker jag! Nejj "barafannys" eller Mikaela som hon heter har varit med redan från början! Jaa om det är fel , elakt och orättvist så vafan gör du här ? Ja precis så varför klaga ? Ett fritt land mina åsikter så de ska väl du strunta i ;) ? Men gör de då för ingen av Mikaela och mig bryr sig ?! Jo jag har mycket att komma med snuttan :D
LEVERPASTEJ :D
MandisDuVet igår 12:22
ja om du nu tycker att man slösar tid på att sitta här men kommerntera inte då:D
om ni inte bryr er sluta kommentera då:P
MalinBieber igår 13:47
Gärna för mig,, men kan du sluta hålla på då ?
IssaDuVet igår 16:40
om det är fritt land då får väl vi lägga oss i också???eller hur var det???????:O
MandisDuVet igår 18:04
vem är det som ska sluta hålla på du elr jag malin???????????
IssaDuVet igår 18:18
ooooooooooo så ägd:P
Janin-aa igår 19:17
oh snap w0man. du har inte chans. Fritt land, jag lägger mig i. Vad ska du göra åt saken? Du har inte stora muskler att komma med, då din enegi tar slut på eett kck av att kommentera. Banta kvinna, banta. För riktigt feta, orklösa barn finns magsäcksoperationen och vitamintillfriskning. Då kanske du orkar skriva en kmmentar utan att bli av med massa energi.
Så jag lägger mig i huuuur mycket jag vill, utan att du kan öra något åt saken lilla flicka. För som du sa, det är ett fritt land. So long bitch
IssaDuVet igår 19:34
janina du är en riktig gangster alltså:P
Janin-aa igår 19:35
alla tider på dygnet ;)
IssaDuVet igår 19:35
hahahahhaha aaa<3333333
Janin-aa igår 19:36
;) <33
IssaDuVet igår 19:37
:)<33333333
MalinBieber igår 21:08
Japp jag vet att det är fritt land och jag vet att ni får lägga er i bäst ni vill men jag tycker det är jävligt omoget-.- Du ! Nä jag är inte ägd av er det är mina föräldrar som äger mig :)) Inte en chans till vad ? Haha vad vet du om de ;) Jag och min syrra tränar i hemma gymmet gumman ;) Nää jag sa inte att den tar slut men man slösar energi tycker JAG och jag får ha mina åsikter :) Du har inte med mitt privatliv och göra ;) Jaa du kanske skulle ta å prova en sån där operation :D :) Ja visst gör d du;) Jaa vi hörs senare då :) Jag får inte göra en sån så att.. Ja gör de du men när du har ngt vettigt att komma med ,, så skriv till mig :D Lär dig vad du betyder först ;) Snuttepluttan lilla dåå!
Janin-aa igår 21:17
Vad jag betyder? Jag - det är ett ord. Ett ord som betyder en person i sig. Du, för dig räknas som jag. Jag, för mig räknar som jag. Amanda, för sig räknas som jag. Issa, för sig räknas som jag. Mikaela, för sig räknas som jag. Men för mig räknas ni, var och en för sig som du. Så jag är motsatsen till du. Ser du,, jag VET vad det betyder.
Har dom ägarbevis på dig? Va? Nej man kan inte äga en människa. Men vem vet, du kanske är såld från typ ryssland, så dom '' äger '' dig och kanske utnyttjar dig för olika saker? Som att låta dig glufsa i dig massa skit.
Och vem av oss äre som egentligen är omogen..? Tänk efter lilla vän. Jag är mogen - hamnade i ouberteten ett antal år sen med tanke på att jag ska fylla 15 i sommar.
Och ja, jag har redan gjort en sådan operation, p.g.a ett akutfall för många år sen. Så för mig är det inga problem att hålla mig i form. Och jag behöver det inte för att jag är fet, utan för att jag var sjuk. Så in ya face motherfucker.
Och jag har inte lagt mig i i ditt privatliv? Det är du som lägger dig i amandas. Låt henne vara och var så ''mogen'' som du påstår dig vara innan du öppnat din feta käft och kommer med några patetiska kommentarer. För sånt orkar vi inte ta emot här. Det är bara patetiskt.
Och av mig o dig, är det du som är liten
MalinBieber igår 22:03
Det betyder* Varför skriver du det då ? ;) Jag tänker och tänker men det är fortfarande du :D *viftar med ingen bryr sig flagga* Nää jag är ingen motherfucker du är isf :D Jo det har du :// Jaså du varför har jag lagt i mig amandas ? :)
MalinBieber igår 22:04
Kanske det men jag är MYCKET äldre än dig i sättet sörru ;)
Janin-aa igår 22:08
du har inte träffat mig, så tyvärr vet du inte det. Och ja, du har rätt, du tar mer plats än mig. Men det är inte mitt fel att jaginte är lika fet
MandisDuVet idag 01:37
malin:hur vet du att du är mycket äldre i sättet känner du janina elr?? ne trodde väll inte det!!!!Jasså så du är mycket äldre i sättet om man skulle fråga andra tror jag att dom skulle svara nej!!!!!!!!!!!!
IssaDuVet idag 10:32
fan vad seg du är va lite mogen och sluta , sluta prata med varandra och låt amanda vara:)ok????
Janin-aa idag 11:24
nej hon kan inte slita sig från oss, vi är för coola för att hon ska vilja låta oss va. Hon fattar inte att det inte är värt att snacka med oss, oavsätt om hon kommer bli vän med amanda eller inte, så kommer jag aldrig acceptera henne
IssaDuVet idag 11:32
inte jag heller:S!
MandisDuVet idag 12:08
glömm att jag blir vän med henne hon är ingen riktig vän:(:s
IssaDuVet idag 12:16
mmmm:O
MalinBieber idag 14:58
Janina: Shut up ! Det är inte coolt att starta bråk-.-
Amanda: Nää men på datan-.-
">
IssaDuVet idag 15:05
vrf skulle hon vilja vara vän med dig på datan är det bara för att du inte vågar stå för att vara vän ,med henne i skolan eller och på fritiden???:O
MandisDuVet idag 15:07
malin: sluta snaka skit om mig då kanske jag skulle vara din vän elr ne förästen ingen vill ju vara din vän för du snackar bara skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IssaDuVet idag 15:24
det lät som att det var sant eller?????:O
">MalinBieber idag 16:03
Jag tycker ni kan ringa upp mig och säga allt det där till mig-.- ALLT SOM NI HAR SAGT.. RING UPP MIG BARA OCH SÄG DET-.-


Bokmärk och Dela

1 kommentarer

jessica

12 Mar 2011 18:31

finns gumman!! :(<3

Kommentera

Publiceras ej